Brætspil At Cross Generations

Brætspil blev populær omkring 1920'erne som flere amerikanere var i stand til at råd til fritidsartikler , ifølge brætspil ekspert Bruce Whitehall. Siden da har en håndfuld opfundet brætspil formået at bevare deres appel gennem flere generationer. Den røde tråd blandt disse spil, der egner sig godt til intergenerationelle familie spil nætter , er, at hver vedrører en menneskelig oplevelse , hvad enten det er forretning , alfabetisering , død, liv valg eller i sidste ende , konkurrence . Monopoly

Monopoly er det bedst sælgende brætspil i verden, ifølge maker Hasbro , der anslår, at 250 millioner Monopoly sæt er blevet solgt. Dens oprindelse spore tilbage til en mand ved navn Charles Darrow , der i 1935 opfandt og patenterede spillet. Han endte med at sælge sin skabelse til Parker Brothers , der gjorde det brætspillet den korte , at det er i dag. Målet med monopolet er at købe op ejendomme og bygge dem op ved hjælp af huse og hoteller konkurs de andre spillere. Begrebet virksomhed og kapitalisme - køb, salg og handel - gør det til en spændende spil, der kan spilles af folk , unge og gamle
Scrabble

. Scrabble blev opfundet i 1940'erne af en mand ved navn Alfred Mosher Butts . I første omgang er der ingen af ​​de store spilfirmaer mente, at et spil som Scrabble kunne lykkes i spillet markedet. Det var ikke før begyndelsen af ​​1950'erne , da Selchow & Righter Company købt spillet , at Scrabble virkelig fanget på . Nu ejet af Hasbro , kan Scrabble sæt findes i en tredjedel af amerikanske hjem , ifølge National Scrabble Association. Formålet med spillet er at tjene flest point ved slutningen af ​​spillet . Point tildeles ved at bygge ordene ud af syv tildelte bogstaver. Scrabble kombination af dygtighed, chance , uddannelse og sjov fortsætter med at appellere til flere generationer.
Clue

mordgåde brætspil Clue blev opfundet i 1944 af en englænder ved navn Anthony E. Pratt . Det blev oprindeligt markedsført under navnet " Cluedo " til Parker Brothers spil selskab . Formålet med Clue er at løse mordet på palæ ejer. Ved hjælp af udelukkelsesmetoden , skal spillerne finde ud af, hvem morderen er , hvad det mordvåben var , og i hvilket rum i mansion mordet fandt sted. Folk i alle aldre nyde spændingen og konkurrencen for at forsøge at være den første spiller til at løse mysteriet .
Game of Life

The Game of Life, som er udviklet af en mand ved navn Reuben Klamer i 1960 , er blevet opdateret gennem årene. Spillere skal træffe passende livsvalg i løbet af spillet , herunder at vælge en karriere , at købe et hus og betale skat . Spillet har varet mere end 50 år og appeller til flere generationer på grund af dens realistiske karakter, som folk kan relatere til. The Game of Life efterligner virkelige verden valg , men spillet tilbyder flere chancer for at starte forfra og prøve forskellige veje . Spilleren med de fleste penge i slutningen vinder .
Undskyld!

Undskyld! blev opfundet i 1934 og har stået stærkt lige siden på grund af konkurrencen det inspirerer blandt sine spillere. Spillets enkelhed gør det tiltrækkende på tværs af aldersgrupper . Spillere forsøger at være den første til at få alle fire brikker fra udgangspunktet til "hjem. " Spillere påvirke hinandens spil ved at sende modstandernes tokens tilbage til udgangspunktet - . Hvilket yderligere bidrager til den konkurrencemæssige atmosfære
hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil