Placer fire grupper af stykker, eller bønder , på deres respektive farve cirkler på hvert hjørne af brættet . Den første spiller kaster terningerne. Når terningerne har en fem eller to die med til at gøre fem , kan spilleren flytte en af sine brikker ud af hans kreds .
2
Flyt brikker i retning mod uret . Du kan kun flytte dine brikker på de lilla og lys blå firkanter i dette spil.
3
Roll igen, hvis du ruller en dobbelt. Rullende fordobles Men en tredje gang fortaber turn og bonde længst langs bestyrelsen skal flyttes tilbage til udgangspunktet cirkel. Rolling en dobbelt , når alle spillerens bønder er ude af start cirkel er en "dobbelt bonus ", og giver spilleren mulighed for at bevæge sig fra både toppen og bunden af terningerne.
4
Count hver dør separat . For eksempel, hvis en 2 og en 3 er rullet , kan spilleren flytte en bonde to rum og en anden bonde tre rum. Hvis den samme brik flyttes , er det ikke alt fem rum flyttet , men to og tre; hvis en anden spillers brikker er på en firkantet to eller tre pladser frem, kan spilleren ikke flytte
5
" Bop " den anden spiller , hvis du lander på et felt der er besat af en anden spiller ved nøjagtig optælling . ; den anden spiller så skal starte igen. Det giver også mulighed for at flytte din bonde andre 20 pladser.
6
Gennemfør en kreds rundt på brættet for at indtaste dit bonde i den tilsvarende farve hjem række. Du kan kun komme til centrum pladsen ved en nøjagtig optælling . Du så tjene ti ekstra point , som en anden bonde kan bruge.
7.
Få alle fire bønder i deres tilsvarende farve efterbehandling firkanter for at vinde spillet.
< br >