Spil til Decimal Begreber

Spille spil i klasseværelset kan hjælpe eleverne med at lære færdigheder og styrke lektioner i en underholdende måde . Når man underviser elever om decimaltal begreber vil decimaler spil forbedre elevernes forståelse af fraktioner og tilnærmelse færdigheder. Hold dine elever er involveret i spil og forsøger deres bedste ved at tildele præmier såsom dekorative kuglepenne og blyanter til vildt vindere. Flashcards

Brug decimaler flashkort til at spille spil i klasseværelset. Bed eleverne om at sidde i en rundkreds og vælge en spiller til at stå bag en anden spiller. Vis begge spillere en decimal problem flashkort og den person, der råber svaret først vinder runden . Den spiller kan bevæge sig bag den næste spiller i cirklen og den spiller, der mistede skal sidde ned i stolen. Den spiller, der gør det hele vejen rundt i cirklen vinder spillet eller spilleren , der besvarer de fleste problemer korrekt , vinder spillet . Et eksempel på en decimal problem er " Hvis 54 ud af 100 elever er drenge , hvad er decimal for den del af skolen , der består af drengene. " Det rigtige svar er 0,54 .
Penge

penge kan lære eleverne, hvordan man tilføje og trække decimaler. Giv hver elev et katalog. Fortæl eleverne, de har $ 75 til at tilbringe i kataloget på tre punkter . De skal forsøge at komme så tæt som de kan bruge $ 75 uden at gå over . Få dem skære de tre produkter og tape dem på et ark papir. Sig hver elev til at nedskrive priserne på de produkter, og tilføje dem sammen. Den studerende, der kommer tættest til $ 75 uden at gå over vinder spillet. Alternativt kan de studerende arbejde i grupper i stedet for individuelt.

Teams

Del eleverne i to hold . Har en elev fra hvert hold står ved tavlen og give hver elev et stykke kridt . Kald en decimal problem. De skal skrive problemet på tavlen og løse problemet . Den første spiller til at løse decimal problemet korrekt vinder et point for sit team . Det første hold til at score 10 point vinder spillet. En anden idé er at holde op en decimal flashkort til hvert hold én ad gangen . Hvis holdet svarer rigtigt på 30 sekunder , de tjener et punkt . Det første hold til at score 10 point vinder spillet.
Bingo

Spil en omgang decimal bingo ved at nedskrive decimal svar i bingo firkanter. Ring ud decimal problemer, og har eleverne markere de rigtige svar på bingo -kortet. For eksempel, hvis du siger " Hvad decimal er den samme som brøken 1/4 ", de studerende vil markere off 0,25 på bingo kort . Den første spiller til bingo og råbe "Jeg elsker decimaler " vinder en præmie . For en lettere spil , blot at kalde de decimaltal og få eleverne markere deres kort.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil