Hvordan man laver en computer Stick Figure spil

Oprettelse tændstikmand spil til computeren kan være relativt enkelt med de rigtige edb-programmer . Adobe Flash er en af ​​de bedste steder at skabe og animere dine tændstikmænd forud for at placere dem i spillet . Det er nemt at bruge, og du kan gemme og uploade dine tændstikmænd lige ind i dit spil ved hjælp af Game Maker program.Things du har brug
Adobe Flash
Game Maker myHotelVideo.com: Vis Flere Instruktioner
1

Start Adobe Flash og åbne en ny fil. Sæt den størrelse, du gerne vil have din animation til at være i feltet egenskaber. Normalt 800 x 600 er en god størrelse til at begynde med . Det er ikke for lille og giver en medium til høj opløsning felt at arbejde med. Tegn den første tændstikmand på tegningen område af programmet. Dette vil være den første ramme .
2.

Klik på " Nyt lag "-knappen for at oprette et nyt lag til din tidslinje. Når du opretter et nyt lag , det påvirker elementerne i lag, men de andre lag vil fortsætte med at være synligt. Lagene kan skjules , hvis du ønsker det. Tegn den anden tændstikmand i tegningen området. Begge tal skal være på området. Gentag dette lag proces for hver figur , du vil animere gennem programmet.
3

En separat lag anvendes til ikke animerede objekter i baggrunden. Navngiv hvert lag for at undgå forvirring. Vælg lag til det tal, du ønsker at gøre animerede . Gå til din tidslinje og vælge en ramme. For eksempel: Hvis du har en frame rate på 24 billeder per sekund , og du vil have din tændstikmand til at være på skærmen i 1 sekund , og derefter gå til den 24. ramme på tidslinjen. Højreklikke og sæt nøglen ramme.
4

Rediger nøglen ramme til , hvad du vil hver af de rammer til at være. Opbevar alle de animationer enkel; for hver bevægelse , er der behov for et nyt lag. Højreklik på laget mellem to af de vigtigste rammer. Klik på knappen " Opret Classic Tween ".
5

Gentag de samme trin for hver bevægelse , du ønsker tallene til at gøre. Lagene vil holde tal separat , men vil spille animationer i en sekvens glat. Gå til menuen kontrol og klikke på " Test Movie "-knappen. Kontroller at se, hvor de centrale rammer , der blev foretaget begynder og slutter , og om nødvendigt justere dem .
6

Gå til menuen "Filer" , og klik på "Export Movie " udvælgelse . Gem dine animationer under . SWF-fil mulighed.
7

Launch Game Maker og importere . SWF-fil af tændstikmand animationer. Brug den intuitive Game Maker visuel grænseflade til at udforme en spil med tændstikmænd . Tilføj baggrundsmusik, fade skærm og lydeffekter , og prop billeder oprettet i en grafik redigering program .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil