Ancient evighedsmaskiner

evighedsmaskiner --- maskiner, der producerer mere energi , end de forbruger , og derfor kan arbejde på ubestemt tid --- betragtes som et spørgsmål om fiktion, umuligt at designe eller bygge. Men dette ikke stoppe dusinvis af gamle ingeniører, forskere og alkymister fra at forsøge . Selv Leonardo da Vinci legede med ideen , selv om han også beskrevet ideen som harebrained og foreslog evighedsmaskiner forskere kan lige så godt deltage alkymister i deres quests for livseliksir eller de vises sten . Origin

Evig bevægelse har sin oprindelse , som en idé , i Fjernøsten. Den første kendte beskrivelse af en evighedsmaskine stammer fra den indiske matematiker Bhaskara . Han beskrev et hjul med containere fulde af kviksølv er knyttet til sin omkreds . Han teoretiseret, at kviksølvet ville være tættere på den ene side end i den anden og vil skulle bevæge hjul med stor kraft. Der er ingen beviser han nogensinde faktisk forsøgt at opbygge hans design .
Overbalanceret Wheel

overbalanceret hjul beskrevet af matematikeren Bhaskara findes mange gange gennem middelalderen i forskellige former . For eksempel Villard de Honnecourt foreslået en overbalanceret hjul lavet med fire hamre på den ene side og tre på den anden. Han foreslog hjulet ville være i konstant bevægelse , fordi der altid vil være en vægt ubalance . Det er klart, han aldrig bygget det eller han ville have opdaget det hele tingest ville komme til at stå med en hammer hængende ned i midten og tre hamre på hver side af hjulet.
Recirkulation Mills

renæssancen var en særdeles frugtbar periode for design af evighedsmaskiner . En af de mest populære designs arbejdede omkring ideen om vandcirkulation lukket. Bygmester Francisco di Georgio forudsat sin egen variation i form af en vandmølle , som blev drevet af en pumpe motor, der blev drevet af et gear -system flyttes af faldende vand .

Magnetic evighedsmaskiner

anden type evighedsmaskine var baseret omkring naturlige magneter. Disse opfindere forsøgt at udnytte de naturlige magnetiske egenskaber af lodestones at tiltrække en kugle og lad den rulle ned ad en rampe , hvor det ville blive trukket tilbage igen. Det eneste problem med dette design er, at enhver magnet kraftig nok til at tiltrække bolden er for stærk til at lade det falde .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil