Sneaky Pete Spil Instruktioner

Sneaky Pete er en to -player brætspil, Pressman Toy Corp produceret i 1986 Formålet med spillet er at fange alle fem af dine modsatrettede spillers pinde før han fanger din. . Anskaf pinde ved først at rulle to specielle terninger , og derefter beslutte , om ikke at bluffe om udfaldet. En terning har numrene 1, 2 eller 3 vises på to sider hver, og den anden dør har et billede af Sneaky Pete og fem blanke sider. Optag en pind , når du lander på et besat plads med din egen pind . Instruktioner
Spil Setup
1

Placer brættet mellem dig og en anden spiller , så du står hinanden . Sæt bluffe Shield ind i midten af brættet.
2

Vælg en pind farve for hver spiller enten gul eller grøn. Opsætning af pinde i de fem huller foran begge spillere. Anbring de to terninger på midten af brættet.
3

Rul nummererede dø. Lad din modstander roll. Hvem ruller det højeste tal kommer til at spille først .
Spilleregler
4

Kast terningerne bag bluffe Shield så din modstander ikke kan se resultatet af rullen . Resultatet af det nummererede die kan bestemme antallet af pladser du flytter din pind på tavlen. Først skal du beslutte , om at meddele det faktiske antal på terningen eller bluffe din modstander. Announce enten " One ", " Two ", " Three " eller " Sneaky Pete ".
5

Lad din modstander enten tro dit opkald eller ringe til din bluff .
6

Vend bluffe Shield over til afsløre terningerne.
7

Flyt nogen af ​​dine pinde antallet af pladser på terningen , hvis du fortæller sandheden, og din modstander tror dig . Flyt din pind og tage en ekstra tur, hvis du fortæller sandheden, og din modstander tror ikke du
8

Flyt din pind det antal pladser du annonceret - . Uanset antallet du rullet - - hvis du kalder en bluff og din modstander tror dit bluff . Flyt ikke nogen pinde hvis du kalder en bluff og din modstander ikke tror dit bluff .
9.

kalder en " Sneaky Pete ", hvis en Sneaky Pete vises på den anden dør . Hvis din modstander tror dit opkald, flytter en af ​​dine pløkker til den nærmeste plads besat af din modstanders pind og fjerne hendes pind fra brættet. Hvis din modstander ikke tror dit opkald , flytte din pind til den nærmeste plads besat af hende , fjerne hendes pind og tage en anden drejning.
10

Bluff en " Sneaky Pete ", hvis du ikke rulle en Sneaky Pete . Hvis din modstander tror dit bluff , flytte din brik til den nærmeste plads besat af din modstander og fange hans pind . Hvis din modstander korrekt kalder dit bluff , ikke bevæger sig nogen af ​​dine pinde.
11

Lad din modstander tage sin tur.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil