Hvordan man laver en Horse Racing Dice Game

Tilbringe en dag på en hest spor , væddemål på de mange løb , der opstår , er en sjov måde at tilbringe en dag , især når de deltager med venner . Spor kan ofte være svært at komme til , dog, og gambling bringer risikoen for at tabe penge, som kan komme ud af hånden, hvis der ikke gøres noget . The Horse Racing Card Game giver spillerne mulighed for at køre terninger - simulerede løb derhjemme , mens du spiller med spil penge , forhindrer spillerne fra rent faktisk at tabe hele løbet af de races.Things du har brug
plakat bord, 12 tommer med 12 i. ruler
permanent markør
22 Kartotekskort , eller et sæt spillekort
11 poletter
Play penge (fra Matador eller lignende spil) eller poker chips
2 Die < br >
Vis flere instruktioner
Oprettelse spillet
1

tegne et rektangel 11 inches lang og 1 cm høje 1/2 tommer fra den ene kant , og 1/2 ind fra hver side af plakaten bord. Opdel rektangel i 11 1 -tommer -dækkende pladser, og mærke dem fra 2 til 12 .
2

Tegn yderligere to rækker over de nummererede rektangler , og opdele hver i 11 firkanter. Hoteltilbud
3

Tegn en anden række over rækkerne fra trin 2 , denne gang kun 9 pladser bred, med de første og sidste kolonner ikke byder på en firkant. Fortsæt med at tilføje en ny række , fjernelse af en firkant ved hver ende , indtil den sidste række , kun bestående af en firkantet i 7 kolonnen er fuldstændig. Dette er racerbane.
4

Trace omkring fire kort i den tomme plads over racerbanen. Hvis du bruger spillekort , spore et spillekort . Hvis du bruger kartotekskort , klippe et kort i halve, og spore omkring det . Disse pletter vil holde de fire ridsede heste. Mærk den første sporing " 1X ", den anden " 2X " osv.
5

Forbered hesten kort til spillet. Hvis du bruger spillekort , fjerne esser og konger fra bunken , så kun 2 til dronning af hver kulør. Hvis du bruger kartotekskort , klippe kortene i halve, hvilket giver 44 kort, og mærke fire kort "2" , fire kort "3" og så videre op til 12. .
Spille spillet
KAYAK 6.

Placer en spiller token på hver af de 11 nummererede felter på brættet .
7.

Fordel en jævn mængde af penge til hver spiller deltager i spillet.
< br > 8.

Bland hest kortene og håndtere dem ud til spillerne , indtil alle spillere har et kort, og har hver spiller betale potten den ønskede tilmeldingsgebyr til løbet . Må ikke bekymre dig, hvis nogle spillere får flere kort end andre, da dette vil endda ud som handlen passerer rundt om bordet.
9.

Har spilleren til venstre for dealeren kaste terningen . Uanset tal bliver rullet, at hesten er ridset, og de fire kort med dens nummer er placeret i " 1X " rektangel. Hver spiller holder et kort med dette nummer , skal betale potten et ekstra gebyr svarende til løbets adgangsgebyr, og hestens token er fjernet fra brættet. Gentag tre gange mere , med dør går rundt til venstre , indtil fire unikke heste er blevet ridset .
10

Begynd kapløbet engang fire heste er blevet ridset , og syv tilbage, ved at have den næste spiller i rotation kaste terningen . Hvis antallet rullede matcher en hest i løbet, flytte sin token fremad ét rum. Hvis det passer en ridset hest skal rullen betale et gebyr svarende til deltagergebyret ganget med scratch modifier af hesten. For eksempel er den tredje hest ridset er på " 3X " stedet, og ville koste valsen tre indmeldelsesgebyr til puljen.
11

Fortsæt rullende indtil en aktiv hest nummer er rullet mens det er på den endelige plads i dens kolonne. Denne hest er den vindende hest . Jo mere sandsynligt en nummer skal rulles , jo flere gange skal rulles for at vinde. Tallet 7 , for eksempel skal rulles 8 gange for at vinde , mens 2 eller 12 kun skal rulles 3 gange .
12

Split gevinsten i potten blandt alle fire vinderkuponer .

13

Fortsæt med at køre løb enten til et bestemt antal løb ( indtil alle har behandlet , for eksempel) , eller indtil en spiller er løbet tør for penge . Spilleren med de fleste penge forlod vinder.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil