Lord of the Rings Risk spil Instruktioner

Risiko er et populært brætspil udgivet i 1957 Spillet kræver spillere til at styre hære og søge verdensherredømme. . I Ringenes Herre Risk, spillere kappes om dominans Midgård . Dette brætspil vil være sjovt for strategi spil entusiaster og risikofaktorer fans, med en specifik appel blandt Lord of the Rings junkier. Reglerne i spillet er magen til den originale Risk brætspil. Kom godt i gang

Først skal du nødt til at adskille kortene i to separate dæk , territorium og Adventure. To vilde kort vil være til stede i Territory dæk ; de bør ophæves . Territory dæk skal adskilles derefter i tre individuelle dæk kaldet "Good ", " Evil " og " Neutral ". Dæk kan derefter placeres nedad nær bestyrelsen. Hver spiller vælger en farve og få fat i alle de bataljoner af deres farve. Gule og grønne hære er gode, mens sorte og røde hære er onde. De gule og grønne hære er trukket fra Lord of the Rings karakterer som Elvish Bueskytter , Riddere fra Rohan og Eagles . De sorte og røde hære indeholde tegn såsom Trolle og Orcish skjolde.

Hver spiller vil få et bestemt antal startende bataljoner for at kræve territorier før turbaseret spil begynder. En to -player spil vil have hver spiller starter med 60 bataljoner , mens en fire- player spil vil have 45 bataljoner til hver side. Territorier vil blive givet ved stikprøver ved at behandle Territory kort til hver spiller . Fire -player spil vil give mulighed for otte kort, der skal behandles til hver spiller. Efter indledende territorier er blevet hævdet , kaste terningen for at se, hvem der går først . Vinderen placerer en bataljon på en uafhentede territorium , og spillerne skiftes hævder yderligere områder , indtil alle 64 er blevet hævdet. Resterende bataljoner bruges derefter til at forstærke kontrollerede områder .
Tage din Turn og vinde

Spillere vil skiftes i urets rækkefølge. En tur kan omfatte at modtage og placere yderligere bataljoner , engagere sig i kamp , indsamling Territory kort , indsamling Adventure kort, der erstatter en leder, og flytte Fellowship . Eventyret vil blive markeret med en guldring starter i Herredet. Spillet er i sidste ende vundet eller tabt, når Fellowship endelig når Mount Doom . Eventyret gør fremskridt i retning af Mount Doom langs en forudbestemt bane afhængigt af en terningeslag fra hver spiller i løbet af deres tur. Rullende højere end tre vil flytte Fellowship , mens rullende mindre end tre vil holde Fellowship stationære. Når Fellowship når Mount Doom, den spiller der besidder den aktuelle tur kaster terningen . En rulle højere end tre ødelægger ringen og afslutter spillet.

Vinderen afgøres baseret på, hvor mange point hver spiller har , når ringen er ødelagt . Der gives point i henhold til territorier og højborge kontrollerede , samt Adventure kortene spilles og regioner afholdt. Spillet kan også vindes tidligt, hvis en spiller styrer hele Midgård før Fellowship ødelægger ringen.

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil