Risk spil strategier

" Risk " er et klassisk brætspil , delvis på grund af sin blanding af enkelhed og kompleksitet. Den grundlæggende idé er let at forstå , hvilket betyder, at enhver kan hoppe ind i et spil med kort varsel , men de involverede strategier giver det en stor dybde. Gode ​​spillere udvikle ordninger af deres egne til at hjælpe dem med at vinde, men nogle generelle strategier kan hjælpe nyankomne hævde sig selv midt i mere erfarne konkurrence . Holding kontinenter

Spillet af "risiko" kan tænde én spillerens evne til at gribe og holde kontinenter. Styring et helt kontinent giver dig ekstra hære hver tur, samt en levedygtig magtbase med til at lancere offensiver . Af de seks kontinenter på tavlen , Australien og Sydamerika er de mest let forsvares. Australien har kun én indgang , mens Sydamerika har to. Europa og Asien, på den anden side er det vanskeligt at overvinde , og endnu mere vanskeligt at holde . Overvej at holde ud på dem i de tidlige dele af spillet , og fokusere på at holde en af ​​de mindre , hvis du kan .
Se dine Modstandere

" Risk "Det kan være let at fokusere for meget på , hvad du laver og ignorere dine modstanderes handlinger . Ved udformningen af ​​dine planer , overveje de andre spillere i områder i nærheden af ​​dig , og hvad de kan være i stand i de kommende sving. Det kan være fordelagtigt at forpurre din fjende - for eksempel ved at beslaglægge og holde en del af et kontinent, han ellers kunne styre - . Selv om det ikke giver dig nogen umiddelbar fordel

Du kan også ønsker at størrelse op dine modstandere fra en mental synspunkt; en person, der optræder usikkert eller synes alt for ærbødig er mere tilbøjelig til at forsvare , mens en person, der gør en masse trash taler eller mobning er mere tilbøjelig til at angribe. Jo mere du ved om de andre spillere , de lettere kan du forudsige deres handlinger.
Fleksibilitet

Betingelserne for "Risikostyring " ændrer sig hele tiden , og noget, der giver god mening en omdrejning kan være helt uholdbar den næste. En vindende "Risikostyring " spiller lærer at skifte sin strategi og beskæftige sig med den måde, bestyrelsen ser nu snarere end hvordan det så et par omgange siden. Dette er især relevant med alliancer og diplomati , som ikke er nævnt i reglerne , men er en vigtig del af spillet alligevel. Alliancer mod en fælles fjende , for eksempel, ophøre med at have betydning i det øjeblik , at fjende er besejret , og der er intet, der siger at du ikke kan tænde en partner , så snart hans brugbarhed slutter. Hold dine muligheder åbne og forberede sig til en række forskellige udviklinger ; det vil hjælpe med at holde dig i spillet .
hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil