Sjette klasses Games Brug Vinkelmålere

Læring gennem spil er en fælles strategi, der anvendes af børn, deres forældre , pårørende og pædagoger. Anvendelsen af ​​denne strategi til geometri fået et løft med matematik pædagogiske forskere Dina og Pierre van Heile . Ifølge deres ideer , "For børn , geometri begynder med leg. " Anvendelse af spil hjælper sjette gradere forstå og bruge vinkelmålere . Classroom Games

klasseværelse vinkelmåler spil, læreren henviser til et stort vinkelmåler så alle eleverne kan få vist numrene . Børnene kan hjælpe med at forberede ved at gøre et overdimensioneret vinkelmåler og mærkning af grader. Læreren og de studerende skabe en række forskellige vinkler eller trekanter fra farve byggeri papir og mærke graderne på bagsiden af papiret. Disse papirer anbringes derefter i en kasse. De sjette gradere kan arbejde individuelt , i par, i små grupper eller i to store grupper. Med den store vinkelmåler viste , læreren eller eleverne lukke øjnene og vælge en papir og holde det op . De andre elever hypotesen grader af den valgte vinkel. For at kontrollere målingen , læreren eller eleven derefter holder papiret på den store vinkelmåler . De studerende skiftes til at gætte graderne , indtil der er valgt alle papirerne.

Online Spil

sjette gradere kan anvende og praktisere deres viden med online vinkelmåler spil. Nogle spil , såsom " Angle Aktiviteter" viser en vinkelmåler , en farvet vinkel og et spørgsmål for de studerende at diskutere. " Alien Angles " giver et tempofyldt mulighed for sjette gradere at praktisere deres færdigheder på estimering cirkelgrader . " Star stirrer " viser en vinkelmåler og teleskop peger ud i rummet. Børnene gætte den vinkel at teleskopet skal flytte for at se en planet.

Art Games

Fletning kunst med vinkelmålere hjælper sjette gradere udvide deres forståelse af roller geometri spiller i skabelsen af ​​arkitektur og kunstværker. Et spil er at give de studerende med kunst historiebøger eller online ressourcer. Eleverne holder deres vinkelmålere handy, siden notebooks eller stykker papir . Arbejde i små grupper, par, eller individuelt , de studerende ser gennem kunstbøger og tage notater af de halvmåneformede eller cirkel figurer , de finder i malerier og bygninger. De studerende derefter skrive ned navnet på kunst eller bygning, kunstner eller arkitekt , dato, sted og sidetallet i bogen. Målet er at finde fem eksempler og derefter til stede i klassen . Nogle arkitektoniske eksempler kan nævnes det romerske Colosseum , romanske buer og naves af gotiske katedraler. Malerier nævnes renæssance Fra Angelico s " Bebudelsen " Raphael Sanzio "The School of Athens " og Leonardo da Vincis skitse af menneskelige proportioner relateret til en cirkel .

Hjem Spil

hjemmekampe hjælpe sjette gradere anvende, hvad de har lært om vinkelmålere i deres eget hjem. Børnene går rundt deres hjem med deres notesbøger, papir , kuglepenne eller blyanter. De gør notater af vinkler, halvmåne eller cirkel figurer , de finder og placering. Køkkenet er et godt sted at begynde , der tilbyder runde plader , ure og røreskåle . Et stykke kage eller tærte tilbud måling muligheder. Børnene kan også gøre notater af elementer, der bør danne en halvmåne eller cirkel , men gør det ikke. En deflateret fodbold eller fladt dæk kan tælle som nonexamples . Børn kan mærke en tabel , der klipper , måle elementet og bemærk, at bordben er ikke 90 grader. Formålet er at finde 10 elementer, der viser en vinkel , halvmåne eller cirkel form og fem elementer, der skal være i overensstemmelse , men gør det ikke.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil