Opret et klasseværelse forhindringsbane hjælp bolde, stole eller borde . Sprede elementer omkring klasseværelset, og har hver femte grader vælge en partner. En partner skal bære en blindfold , og den anden partner skal stå på den anden side af lokalet . Samtidig må hver spiller verbalt guide sin partner på tværs af lokalet . Hvis en spiller støder ind i en genstand , så han må starte forfra. Det første hold til at gøre det til den anden side af rummet , vinder spillet . For at gøre spillet sværere , lege udenfor eller i et motionscenter med flere forhindringer .
Races
Lad hver elev vælge en partner. Marker et startlinjen og en målstregen 30 meter fra hinanden. Spørg parrene at line op ved startlinjen og holde hinanden i hånden . Blindfold en spiller fra hvert par. Når du siger, " Go", parret skal køre til målstregen . Hvert bind for øjnene partner må stole hendes partner til at guide hende til målstregen . Det første par over målstregen vinder spillet. Har spillerne skifter bind for øjnene og spille igen. Du kan også få parrene skifter partnere hver gang , så alle har en chance for at spille sammen .
Falls
Forbered en grundlæggende tillid mager eller ekstrem tillid falder for dine elever . Spørg et barn til at stå op , og har tre eller fire studerende står bag ham står ham. Han vil læne sig tilbage for at falde ind i deres arme , tillid til, at de vil fange ham . For en ekstrem tillid falder, hjælpe en elev stå på et skrivebord. Har otte studerende, fire på hver side , står under ham . Den studerende skal falde bagover i armene på hans jævnaldrende , tillidsfuld de vil have deres arme ud for at fange ham. Disse aktiviteter lære de studerende , hvordan man har tillid til hinanden og altid være der for hinanden .
Team Building
Team- building spil også hjælpe femte gradere lære at stole på en anden. Spil en omgang splat ved at give en elev en bold - det "det" afspiller. Er alle spillere står omkring den spiller med bolden. Hun må kaste bolden i luften og råber , " Splat ! " Alle skal løbe væk fra bolden; dog skal den spiller, der kaster bolden i luften ringe ud af en persons navn , og han skal forsøge at fange bolden . Alternativt har det spiller kaste bolden så højt som hun kan i luften. En anden spiller skal ringe ud , " Mine ", og fange boldene. Hvis bolden rammer jorden, så er spillet slut . Har eleverne forsøge at slå deres høje score hver gang .
Hoteltilbud