Dette spil er designet til at spille med sækkestole og en stor sten på en grusvej. Den store sten er placeret et stykke væk fra spillerne , og hver spiller er tildelt en sækkestol . Et spillerens sækkestol , kaldet duck, er placeret på den store sten . En linie tegnes på jorden væk fra klippen , og alle står bag det. De tilbageværende spillere kaste beanbags på den ande at banke det ud i klippen. Når det falder, alle, der kastede deres sækkestol kører for at hente den, før den ande ejer erstatter det på klippen . Når ænder er placeret tilbage på klippen , dens ejer forsøger at fange en anden spiller , og tag dem , før alle spillerne hente deres beanbags og vende tilbage til linjen. Hvem er kodet så placerer hans eller hendes Duck på rock og spillet gentages .
Fox og Gæs
form af et stort vognhjul bliver trukket på malet med kridt . En spiller , kaldet ræven , står i midten af hjulet , mens de andre spillere , gæs , linje op omkring kanten af hjulet. På et signal, ræv jager gæs langs mønster af hjulfælgene og eger. Gåsen fanget af ræven bliver den nye ræv.
Feather Spil
Spillerne begynder spillet ved først sidder i en cirkel. En ikke- spiller derefter falder en fjer fra over deres hoveder . Målet med spillet er at holde fjer oven vande ved at blæse op på det. Når fjer rører jorden spillet slutter.
Rock Tag
Hver spiller vælger en sten at være hans eller hendes "base" og en spiller er udpeget som " det. " Når spillet starter, alle spillere forlade deres baser og køre til en anden base, med kun én spiller per base. Den spiller, der er "det" jager de andre og forsøger at fange nogen mellem baser. Hvis en spiller bliver fanget , bliver de "det" , og processen gentages .
Kartoffel Race
p Dette er et hold , hvor spillerne arbejder parvis . Hvert hold har en spand fuld af et lige antal af kartofler. Spandene er placeret på startlinien . Når løbet starter, én spiller fra hvert hold tager en kartoffel fra holdets spand og kører 8 til 10 meter til en plet markeret på jorden, hvor de placerer kartoflen ned. Det spiller får derefter en anden kartoffel og placerer det på en markant plet længere sammen , igen og igen, indtil der er et markant sted for hver kartoffel i spanden. Hver partner kører derefter til den første kartoffel og returnerer det til spanden , så den anden, osv. Uanset hold returnerer alle deres kartofler til deres spand først vinder .
Hoteltilbud