Wizard spil til Børnehave

Børn er fascineret af den magiske verden af ​​hekse og troldmænd. Som førskolebørn , er de lære at skelne mellem fantasi og virkelighed , og unge fantasi er fyret op af spil og aktiviteter med en magisk tema. Brug af guiden spil til at undervise tidlige begreber læring på en spændende måde , og hold klassen tryllebundet. Trylledrikke

Teach førskolebørn om grundlæggende farveblanding med denne enkle spil. Forbered flere klare plastikkrus med farvet vand - tilføje nogle frugtfarve at gøre kopper rød, gul og blå vand. Forklar børnene, at de kommer til at bruge nogle guiden magi til at ændre farven på vandet . Tag en kop gul vand . Har et barn svinge en tryllestav over kop og lad børnene sige nogle magiske ord, som du hælder det blå vand ind i det. Som ved et trylleslag, vil den gule vand bliver grøn . Gentag processen med rød og gul vand for at lave orange og rød og blå vand for at lave lilla.
Wizard Bingo

Giv hvert barn et stykke papir med en guiden ansigt trukket på det i grundlæggende skitse . Brug en cirkel til ansigt, en trekant til hat og en stjerne på sit højdepunkt. Har to små cirkler til øjne og halvcirkler for ørerne og munden. Skær figurer fra farvet byggeri papir , der svarer til størrelsen af ​​figurerne på skabelonen. Hvis seks børn leger , skæres seks af hver figur . Anbring alle brikkerne i en pose eller boks. Lad børnene sidde omkring et bord med deres skabelon foran dem . Spil en runde ad gangen. Har hver spiller tager en farvet form ud af posen og læg den i det rigtige sted på hendes skabelon. Fortsætte med at spille i runder. Hvis et barn tager en kopi stykke , skal hun erstatte det i posen, og brænde den tur. Den første spiller til at fuldføre hendes troldmand råber " Bingo! " og er vinderen .
Hvad er Time, guiden Mr. ?

Et barn er valgt som guiden. Han står med ryggen til de andre børn, som linje op omkring 10 meter væk fra ham. Børnene råber , "Hvad er tid , guiden Mr. ? " Han vender sig og råber en tid, såsom 2:00 , så vender ryggen igen . Børnene tage to skridt i retning af ham derefter kalde ud igen. Hver gang de tager det samme antal trin, som den tid, han kalder . Når børnene kommer tæt , i stedet for at kalde en tid , siger guiden, " Spelltime ! " og jager efter dem. Han foregiver at sætte en magi på barnets han fanger , der bliver den nye guiden.

Guider og elvere
p Dette er et spil for legepladsen. Del børnene op i to hold : troldmænd og elvere . Har holdene står 4 meter fra hinanden. Læreren råber enten troldmænd eller nisser - holdet hun kalder den chaser team, og de ​​skal jage de andre hold til deres predesignated sikkert område. Hvis en spiller bliver fanget , skal hun sammen med de andre hold .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil