Spil til drenge 7 til 10

Uanset om du er vært for en drengs fødselsdag eller er simpelthen bare ivrige efter at opfordre dine drenge væk fra TV-skærmen og ud i den store udendørs, action spil er perfekt. Seven- til 10- årige drenge har konkurrencemæssige , fysiske aktiviteter , og actionspil hjælpe dem med at kanalisere deres ofte grænseløse energi på en positiv måde . Tricket er at finde spil med et regelsæt sofistikeret nok til at engagere drenge i denne aldersgruppe, og stadig have nok bevægelse for at være spændende for alle spillere .

Traditionelle spil har tidløs appel og kræver lidt i vejen for rekvisitter eller forberedelse. Hold reglerne enkle og forsøge at lade drengene bilægge eventuelle tvister indbyrdes . Men det er værd at opholder sig tæt ved hånden i tilfælde indgriben er nødvendig. Manhunt

Dette spil er perfekt til drenge i denne aldersgruppe , som måske føler, at de også vokset op i et simpelt spil skjul søger. Det fungerer godt, når spillet ud i parken eller skoven, hvor der er masser af træer og buske til at skjule i. Wear camouflage tøj for at gøre det sværere at blive opdaget . Har én person starter med at tælle til 100, mens de andre spillere skjule. Da han blev en Hider han tags dem, og de slutte sig til ham som " manhunters ". Den sidste person, der skal findes, er vinderen .
Sparke Kan

Sæt en stor dåse i midten af ​​gården og vælge et område til at fungere som " fængsel . " En spiller er valgt som finderen og dækker hans øjne mens tælle til 100 . De andre spillere løber og skjule. Finderen søger efter de hiders . Da han blev man skal han kalde spillerens navn derefter løb ham til dåsen for at forsøge at være den første til at sparke den . Hvis finderen sparker dåsen først spilleren går til " fængsel ". Hvis Hider skydes først han kan skjule igen. Enhver spiller kan snige sig op og sparke dåsen til enhver tid uden finderen spotting ham at befri andre fra fængslet. Den sidste person til at blive fanget wins og starter som ny finderen. Dette spil fungerer godt for denne aldersgruppe som drenge yngre end syv kan ikke forstå reglerne i dette spil, og drenge ældre end ti måske føler, at de er vokset gemmesteder spil.
Tikkende Timebomb

7 til 10 -årige drenge er ofte fulde af energi , og dette spil skal hjælpe at bruge noget af det op . Brug en sækkestol til at repræsentere en tikkende bombe . Har nogen starter som "det" og give ham sækkestol . Alle løber rundt forsøger at undgå den person med den "bombe ". Hvis en spiller er kodet , skal han tage den " bombe" og bliver " det". Har en voksen fungere som dommer : uden at se på spillerne , skal han bruge en fløjte efter et interval . På det tidspunkt spilleren med den "bombe " er "død" og ud af spillet. Spillet fortsætter , indtil der kun er én spiller tilbage .
British Bulldog

Dette spil passer drenge 7 til 10 som drenge yngre end syv kan finde dette spil for larmende , og drenge ældre end 10 kan spille for groft . Har alle linje op i den ene ende af gården. En spiller er valgt til at være " bulldog " . Han står i midten af ​​gården og råber " British Bulldog " De andre spillere så nødt til at prøve og køre til den anden ende af gården uden at blive fanget . Hvis " bulldog " fanger nogen, han skal holde på ham og kalde , "En, to, tre, British Bulldog ! " Det spiller så slutter ham som en catcher. Den sidste person til at blive fanget er vinderen , og han starter den næste runde som " bulldog ".
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil