Spil spillet af børn i 1960'erne

I 1960 var det gennemsnitlige antal børn pr familie i USA var 2,33 ; dag, er det 1,87 . På grund af baby boom efter Anden Verdenskrig , den bestod af flere børn end nogensinde før. Brætspil af 1960'erne fokuseret på et samfund, der var skiftende synspunkter fremherskende i fortiden. Spil inkluderet hands-on skabelse eller opgaver , skiftende teknologi og sociale holdninger , og gode gamle familie sjov. Familie Spil

Oprindeligt oprettet i 1860 af Milton Bradley, så kaldes, " det ternede Game of Life" blev genudgivet i 1960 for at fejre spillets 100-årige historie . The Game of Life viste børnene en side af livet , der var ikke altid, hvad du tror. Målet med 3-D spil fokuseret på kapitalismen. Den spiller, der opnåede den største succes i hele spillet var vinderen . The Game of Life er en del af den permanente samling på National Museum of American History of the Smithsonian Institute.
Ny teknologi
p Som teknologiske fremskridt i game- elektronik udvidet , brætspillet "Drift " kom ca. Oprindelig kaldte "Death Valley" spillere ville bruge en metal sonde for at søge efter "vand" i ørkenen. I 1965 Milton Bradley Company købte konceptet for operationen. Spillet Indstillingen blev et hospital i stedet i ørkenen. Operation indarbejdet en pære og en summende lyd på brættet som spillerne forsøgte at fjerne 12 dele fra en patient med navnet " Cavity Sam. " Pincet erstattet metal sonde , og spillerne brugte dem til at fjerne stykker af Cavity Sams krop . Hvis en spiller rørte siderne , en buzzer lød , hvilket indikerer, at den " operation " var mislykkedes , og spilleren ville miste et sving.

Oprettet i 1967 af Hasbro , Light- Brite var en simpel kunst legetøj, der brugte en lyskasse , PEG -type lys og en sort ark papir. Spillere sat pinde i den lysende ramme ved hjælp af mønstrede billeder af yndlingsfigurer , eller spillere kan skabe deres egne tegninger.

Creative Games

I 1960 Ohio Kunst introduceret Etch a Sketch , kendt som "magiske screen" og oprindeligt kaldet " L' Ecran Magique ". Det Etch -A- Sketch trak vandrette og lodrette linjer guidede via afspillerens vride drejeknapper knyttet til en stylus. Interne strygere og trisser flyttede pennen langs en skærm med skjulte " aluminiumpulver og plast pellets ", der skrabet imod et tyndt lag , når den drejes , skabe linjer , også kaldet metal litografi. Ifølge Ohio Arts, den Etch -A- Sketch "inspireret et barn til at tegne billeder og mønstre, der udviklede kunst færdigheder , visuel selv, fingerfærdighed og individuel ekspressionisme . "

Spirograph var " mønster tegning ved revolverende stencils , "ifølge Tim Walsh , forfatter Timeless Toys . Spirograph debuterede på Nürnberg Toy Fair i 1965. Kenner, et stykke legetøj selskab , der producerede interaktive legetøj , der tillod børn at skabe , købte Spirograph . Barnet placeres en pen i et hul på en plastik disk, og disken blev derefter roteret omkring et gear , der producerer en af ​​de første tekniske legetøj til børn .

Party Games

Twister blev betragtet af nogle som kontroversielt i 1966. spillet indeholdt en spinner og en stor måtte med forskellige farvede cirkler. Formålet med spillet var for spillere til at placere deres hænder og fødder på de kredse, som dikteret af held i spin, indtil en spiller faldt. Spiller organer sammenslyngede som spillet skred frem, udfordrende seksuelle moral tidligere tider. Twister fokuseret på at ændre seksuelle holdninger i Amerika , og gav mulighed for en mere åben udsigt fra ungdomsholdet af kulturen.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil