Sådan spiller Shrek 2 Monopoly jr

figurerne fra Shrek gøre deres vej gennem landet Langt Langt Borte . Shrek , Fiona, Æsel og Puss in Boots vil se mange ting på deres vej . Når de finder vartegn , de kan lide , de kan købe dem . Spillet struktur ligner regelmæssig Monopoly , ved hjælp af forenklede regler og tegn , som børnene kan forholde sig . Instruktioner
Setup
1

Pop pap brikker ud af den del arkene og placere dem i bonde står . Har hver spiller vælge et tegn bonde og placere denne karakter i "Go" plads på spillepladen.
2

Giv hver spiller 10 plastic huse. Placer dækket af "tilfældighed " kort med billedsiden nedad på spillepladen .
3

Vælg en spiller, der vil være bankmand. Denne person vil være ansvarlig for at give hver spiller : fem $ 1 regninger, fire $ 2 regninger, tre 3 dollar regninger, én $ 4 mia og én $ 5 mia . Bankmand vil også tage sig af alle bankforretninger i hele spillet.
4

Kast terningerne . Det spiller, der slår flest tager hans tur først .
Playing the Game
5

Kast terningerne og flytte din bonde at antallet af pladser. Følg vejledningen på den plads .
6

Betal bankmand det beløb, der vises på brættet plads, hvis rummet ikke er ejet. Du vil også lægge en af ​​dine plastik huse på plads. Du vil derefter indsamle leje fra andre spillere , der lander på denne plads.
7.

betale beløbet på spillepladen rummet som husleje til en anden spiller , hvis rummet allerede er ejet af en anden spiller. Hoteltilbud KAYAK 8.

Saml et $ 2 bill hver gang du passerer "Go" plads.
9

Roll igen, hvis du lander på den plads , der siger " Roll igen."

10.

betale $ 2 efter landing på Happily Ever After potion plads til at drikke potion . Disse penge skal placeres på brættet område , der siger " Mr. monopolets Loose Change".
11

Land på "Lunch " plads, og du vil forblive på denne plads, før din næste tur.

12

Placer tre dollars på " Mr. monopolets Loose Change " område , når du lander på " Gå til frokost" rum , og derefter flytte din bonde til " frokost" plads.

13

Tegn en " chance" kort, hvis du lander på " Chance " rum , og følg vejledningen på kortet. Hvis dit kort hedder " Free House , " se på kortets farve og se om du kan placere en af ​​dine huse på de skelsættende rum hvis begge vartegn ikke ejes . Hvis rummene er ejet og har to farvede huse på dem , kan du erstatte en af ​​dem med en af ​​dine egne. Hvis vartegn allerede har den samme farve huse, er du nødt til at skille sig Chance kortet og tegne et nyt.
14

Erklær en vinder, når den første spiller løber tør for penge . De tilbageværende spillere stemmer op deres penge. Spilleren med de fleste penge er vinderen .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil