Pick prisen , at børnene vil gå på jagt efter i løbet af aktiviteten. Skræddersy skatten til aldersgruppen af de involverede børn. For eksempel kan førskolebørn lide sticker bøger , mens ældre børn kunne søge efter samlekort . Hvis du holder en familie kun jagt , kunne skatten være en oplevelse som en tur til en forlystelsespark.
2
Beslut, hvor mange spor børnene skal løse for at komme til skatten. Begræns skridt til seks eller færre til yngre børn . Ældre børn kan håndtere længere jagter med hårdere spor og 10 til 15 trin.
3
Lav en liste over potentielle skjulesteder spots svarende til antallet af spor, du truffet afgørelse . Rangordne pletter i form af vanskeligheder . Den nemmeste sted at finde , vil være svaret på det første fingerpeg om , mens den sværeste vil holde skatten.
4
Cut kvadrater af papir , deres antal er lig med en mindre end den mængde skjule pletter - du behøver ikke et stykke papir for sidste placering, fordi det er skatten. Skrive eller tegne spor på papiret pladser, et fingerpeg per kvadrat. Nummer hver, så jægerne ved, hvilke trin i spillet , de er på.
5
Skriv en forholdsvis let fingerpeg at starte jagten. For førskolebørn vil en tegning , der fører dem til den næste placering tilstrækkeligt. Mode en gåde for ældre børn . Hold det første fingerpeg utilslørede , da dette vil være fingerpeg børnene bruge til at starte jagten.
6
Opret gradvist sværere spor til at løse . Gøre det sværere faktor ved afstand spor længere fra hinanden eller ved at skrive sværere gåder at løse.
7.
Skjul spor på hvert sted langs skattejagt , hvor hver fingerpeg fører jægerne til næste trin . For eksempel skal børnene finde et fingerpeg på spot nr. 4 , der fører dem til skjulested nr. 5. .
8
Skjul skatten på det mest vanskelige skjulested , afhængigt af din placering . For eksempel , vælge en plet på bagsiden af et skab , hvis du er på jagt i et hus eller begrave skatten , hvis du er udenfor .
9.
Saml børnene , forklarer spillet, udlevere dem det første fingerpeg om , og begynde jagten.
hoteltilbud