Icebreaker spil at spille i Youth Group

Icebreaker spil hjælpe en ungdom gruppe medlemmer overvinde enhver generthed eller angst og begynder at føle sig som om de er alle en del af gruppen. De spil kan hjælpe hvert enkelt medlem at lære mere om hinanden , og de får alle griner til at lette enhver gruppe spændinger. Navn Games

Icebreaker navn spil hjælper medlemmer af ungdom gruppe lære og huske hinandens navne ved at knytte hinanden med interessante , humoristiske fakta. For eksempel i Autograph bingospil , arrangørerne forberede bingo kort med firkanter , der har fakta om folk i gruppen. Hver spiller får en bingo kort og en pen , og de skal cirkel rummet spørger andet medlem ungdom gruppe om de passer beskrivelsen på bingo pladsen. Hvis ja, medlemmet underskriver den anden spillers kort på dette felt . For eksempel, hvis en firkantet siger " taler to sprog ", en spiller skal cirkel rummet indtil han finder en tosproget spiller til autograf sit kort . Den første spiller, der får fem underskrevne pladser i en række på hendes bingo kort , vinder spillet .

Fysiske spil

Fysiske spil hjælper ungdomsgrupper bryde isen ved at give en humoristisk oplevelse, hvor medlemmer skal kommunikere, arbejder som et team og løse problemer sammen . For eksempel i den menneskelige Knude isbryder , medlemmer af ungdomsgruppe stå i en cirkel vender udad , så ryggen er mod andre medlemmer. Hver person først løfter sin venstre hånd, vender rundt og slutter hænder med nogen på den anden side af cirklen . Gentag processen med den højre hånd , og sørg for ingen i cirklen holder hånden af ​​deres side -by- side nabo. De unge gruppe skal kommunikere og arbejde sammen for at finde ud af at udrede den "menneskelige knude " uden at bryde hænder.

Personlig Fact Spil

Spil , der afslører personlige oplysninger eller oplysninger om andre unge gruppemedlemmer bidrage til at styrke gruppen samhørighed ved at lade hvert medlem for at lære om andre. For eksempel i spillet Aldrig har jeg nogensinde , gruppens medlemmer sidder i en rundkreds , og hver person har op 10 fingre . På skift , hver person siger "Aldrig har jeg nogensinde , " efterfulgt af et personligt kendsgerning notering noget, de aldrig har gjort . For eksempel kan en person sige " Jeg har aldrig nogensinde gået himlen dykning . " Andre medlemmer af gruppen skal falde en finger , hvis de har gennemført denne aktivitet. Hvem forbliver i spillet med fingrene løftet op den længste vinder spillet.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil