Sjove spil at spille i frikvarteret

Recess tilbyder en chance for børn at undslippe klasseværelset miljø og brænde noget energi før afregning for den videre læring . De spil, der spilles i frikvarteret kan variere fra dem, der involverer atletiske evner til dem, der belønner dem, der er gode dækkeevne . Disse spil tilbyder de studerende mulighed for ikke blot at udøve deres sind , men deres krop så godt , mens i skolen . Red Light /Green Light

Den røde lys /grønt lys spil involverer spillerne forsøger at røre den spiller, der er trafik -signal. Den trafik signal starter spillet ved at stå mellem 15 og 20 meter væk fra de andre spillere, der er linet op i en vandret linje . Den trafik signal vender væk fra andre spillere , og når hun siger & quot; grønt lys , & quot; alle spillere løber mod hende . Når hun siger, & quot; rødt lys, & quot; alle skal stoppe. Så vender den trafik signal omkring og enhver spiller hun fangster flytte er ude af spillet. Spillet fortsætter indtil alle spillere er fanget bevæger sig på rødt lys ved trafik signal eller en spiller rører trafik signal. Hvis en spiller rører trafik signal , bliver han den trafik signal til det næste spil.
500

500, konkurrerer spillerne forsøger at fange en fodbold. Quarterback står 20 meter eller mere foran de andre spillere. Han kaster bolden op i luften og bebuder et punkt værdi mellem 50 og 250 point . Hvis en spiller griber bolden Hun tilføjer, at mange punkter at hendes score . Hvis hun rører den, men savner det , hun fratrækker at antallet af point fra hendes score . Målet med spillet er at nå 500 point . Den første spiller til at nå 500 point bliver den nye quarterback og alle andre & # 039; s score nulstillet
Sparke Kan

En spiller . er valgt til at være & quot; den & quot; og han tæller til 25, mens resten af ​​spillerne skjule. Efter optælling, & quot; den & quot; placerer en kaffe dåse på jorden og går på udkig efter de andre spillere. Når & quot; den & quot; blev en spiller hun kalder spilleren & # 039; s navn ud . Spilleren skal derefter køre og forsøge at sparke dåsen over før & quot; den & quot; kan mærke ham . Hvis han sparker dåsen før at blive mærket , & quot; den & quot; skal tælle til 25 igen giver spilleren tid til at hid igen. Hvis & quot; den & quot; tags spilleren først , at spilleren bliver den nye & quot; den & quot; og alle har 25 sekunder til at skjule igen.
hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil