Visuel hukommelse spil for børn

visuel hukommelse spil virker med de fleste af data mennesker modtager , da op til 90 procent af informationer mennesker tager i er visuelle, ifølge Visual Teaching Alliancen. Disse spil giver spillerne & # 039; hjerner praksis i lagring og minder rumlige, sproglige, farve , numerisk bevægelse og anden fysisk oplysninger. De er vigtige for barnets udvikling , fordi de hjælpe med at udvikle konkrete neurologiske veje i et barn & # 039; s hjerne . Spejl Spejl

Spejl Spejl , også kaldet Copy -Cat og Follow the Leader , er en visuel hukommelse spil, hvor et barn har til at gentage enhver fysisk aktivitet, at lederen gør. Den fysiske aktivitet kan være noget simpelt som at røre en kropsdel ​​eller gøre en sjov ansigt. Det kan også være kompleks , såsom en række klapper , sprints og springer . Dette spil , som fremmer udviklingen af ​​grove og finmotorik , kan også spilles med grupper af børn.
Find Objekter

Find Objekter er en visuel huskespil , der arbejder med nogen produkter , der kan være skjult . Lederen sætter Udvalgte poster under hynder , i skabe og andre gode skjulesteder . Barnet ure lederen gøre dette. Så lederen fortæller barnet, at han har brug for at få alle de objekter tilbage igen. Lederen anmoder barnet at få et objekt ad gangen. Dette kræver, at barnet kan huske hvor lederen sætte hver ting . Lederen kan gøre varianter af spillet , såsom at bede barnet til at finde en skjult objekt med en bestemt farve eller have hende forsøge at huske, hvor mange varer der var skjult i hvert værelse. Jo flere elementer Leader huder , bliver mere kompleks spillet.
Do You Spy ?

Do You Spy ? er en huskespil et barn og leder kan spille overalt . Det & # 039; s bedst at spille , når barnet er i en ny eller mindre besøgte sted . Lederen giver barnet 30 til 60 sekunder for at studere sine omgivelser. Efter denne tid er gået, skal barnet til at lukke og dække øjnene. Så leder siger , & quot; i din hukommelse & # 039; s øjne , behøver du udspionere [ objekt] ? & Quot ; ( Lederen kan bede om farver , tal, figurer eller andre faktorer - hun isn & # 039 ; t begrænset bare til at gøre indsigelse navne. ) Barnet siger ja eller nej baseret på, hvad han husker at være i hans omgivelser . Så barnet åbner øjnene for at se, om han er rigtigt eller forkert. Lederen påpeger , hvor alt er , efter at barnet & # 039; svar
hoteltilbud .

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil