Hver spiller bør få mindst én chance for at være spion . Brug en vilkårlig måde at samle den første spion ; du kan for eksempel tegne navne fra en hat , flip mønter eller spille Rock /papir /saks . Når du vælger den spion , instruere resten af spillerne til at sidde stille, mens spion vælger et objekt.
Vælg Objekt
skal Spionen kigge rundt i lokalet og vælge noget, der er umiddelbart synlige for alle spillere. Objektet kan være noget; det er op til den spion til at vælge. Når valgt , spion skal erklære & ldquo , jeg spion , med min lille øje , noget [ adjektiv eller alfabetisk brev ] & . Rdquo ; For eksempel, hvis spion vælger en badebold , ville spion sige & ldquo , jeg spion , med min lille øje , noget runde & rdquo ; eller & ldquo , jeg spion , med min lille øje , noget , der begynder med & lsquo B. & rsquo ; & rdquo ;
skiftes gætte
Efter spion erklærer, at han eller hun har fundet en genstand , de andre spillere skiftes til at lave gæt. Spillere fortsætte med at gætte indtil nogen korrekt gætter objektet. Hvis spillerne er forvirrede , kan spion tilbyde flere spor. Hvem gætter spion & rsquo ; s objekt bliver spion for den næste runde . Men for at sikre, at alle får en tur , sørg for ingen spillere begynder at monopolisere spillet. Spil spillet indtil hver spiller har en tur at være spion og /eller op til en bestemt tidsfrist.
Brug et Word Graveyard for Advanced Play
For at gøre det vildt interessant , insisterer på at bruge et & ldquo ; ord kirkegård & . rdquo ; Placer almindelige ord ( såsom simple farver , former og & ldquo ; plain & rdquo ; adjektiver ) til kirkegården . Instruer spion , at kirkegård ord er & ldquo ; døde & rdquo ; og kan derfor ikke anvendes til at beskrive objektet. Må ikke tillader spillere at bruge det første bogstav i ordet når du har valgt et objekt. Dette vil tvinge spillerne til at bruge deres fantasi , når de beskriver et objekt.
Hoteltilbud