For at spille dette spil , skal du bruge 5-8 plastik bugs såsom orme , sommerfugle, græshopper , græshopper og mariehøns . Discountbutikker ofte sælge billige poser eller rør af plast bugs.
Mens dit barn leger eller napping , skjule plastik bugs omkring et stort rum som et legerum eller alrum . Sæt nogle af de fejl i let -til- finde steder som toppen af en stol. Skjul andre bugs i mindre indlysende steder, ligesom på bladene af en plante eller kigger ud fra siderne i en bog. Ring til dit barn ind i lokalet og få ham til at se for bugs . Hjælp ham med at bygge sin ordforråd ved at bede ham om at navngive hver fejl , som han finder det .
Toy Tale
Brug dit barns legetøj som læringsværktøjer . På sin " Leg og Lær " hjemmeside, Fisher-Price anbefaler et spil kaldet Toy Tale . Saml seks til 10 legetøj som en byggesten , plast bil , dukke eller bold . Put alle elementerne i en papirspose , så sidde på gulvet med dit barn.
Fortæl ham at du kommer til at skabe en historie sammen ved hjælp af elementerne i posen. Træk et stykke legetøj ud af posen og bruge det til at inspirere starten af din historie. For eksempel, hvis du har fjernet en plastik bil fra posen , kan du starte din historie ved at sige " Engang var der en hurtig rød bil opkaldt Chuggy . " Spørg dit barn til at tage et element fra posen og verbalt tilføje det til historien. Han kunne trække en bold og sige, " En dag Chuggy mødte en bold ved navn hoppepude ". Fortsæt historien ved at fjerne et stykke legetøj fra posen og tilføjer, at element til historien plot , indtil alle elementer er væk.
Forhindringsbane
Dette spil giver drenge en chance for at klatre , kravle , hoppe og bevæge sig rundt , hvilket gør det en god aktivitet til regnfulde dage, hvor de ikke kan lege udenfor .
Byg en forhindringsbane ved hjælp af tæpper , puder, vasketøjskurve, en stor pap box og andre rekvisitter , du kan finde rundt i huset . Tilskynde drenge til at kravle over, under , omkring og gennem forskellige hindring for at nå målstregen .
Efter at de har gennemført kurset en gang , tid for dem at se, om de kan gennemføre det hurtigere på anden runde.
Tilskynd dem til at flytte rekvisitter rundt og skabe et anderledes forhindringsbane.
Find Coin
For at spille dette spil , flere børn danner en cirkel . En dreng er valgt til at være " det". Han står i midten af cirklen , dækker øjnene og begynder at tælle . De andre børn passerer en mønt rundt i cirklen , holde det skjult i deres håndflader . Ved optællingen af 10, " det " åbner øjnene og forsøger at gætte , hvem der har mønten. De andre børn forsøger at narre ham ved at foregive at passere mønten , selv når de ikke har det . "Det " råber navnet på den person, han mener har mønten. Hvis han gætter rigtigt , bliver indehaveren mønten den nye " det ", og spillet starter forfra.
Clipart