Klasseundervisning cirkel spil

Klasseværelser ikke kun tilbyde en indstilling for uddannelse, men også for sjov, afhængigt af grad og pensum. Mange klasseværelset aktiviteter og spil , der spænder fra & quot; Duck Duck Goose & quot; til & quot; varm kartoffel & quot ; involvere eleverne danner en cirkel . Lærere kan engagere eleverne i mange klasseværelse cirkel spil , uanset om med henblik på sjov eller for at indarbejde nogle pædagogiske værdi . ' Big Chief '

Med de studerende sidder i en cirkel , en udvalgt & quot; Det & quot; kid skridt uden for det rum , mens en anden kid- & quot; Big Chief & quot; Apostelgerninger ud korte bevægelser, såsom at klappe hænder eller stomping fødder. Alle spillere duplikere vigtigste handlinger. Hvornår & quot; Det & quot; vender tilbage til det rum , han ure og forsøger at gætte & quot; Big Chief s & quot; identitet. Hvis han gætter rigtigt inden for tre forsøg , bliver han den & quot; Big Chief & quot ; mens en anden elev tager en tur som "Det . & quot; Hvis han undlader at gætte rigtigt , fortsætter han som & quot; . Det & quot;

' forskellige lyde , forskellige lejligheder '

studerende praksis at tilpasse deres stemme til bestemte steder og scenarier , når man spiller & quot; forskellige lyde , forskellige lejligheder . & quot; En lærer skriver en placering og en person på kartotekskort og lægger dem i en container. Studerende vælger et kartotekskort og tale med en udstoppet dyr eller legetøj i cirklen , som om det var den person, der er anført på kortet. Studerende også anvende passende toner af stemmen givet placering på deres kartotekskort . For eksempel, hvis en elevs kort lister & quot; bibliotek & quot; og & quot; ven , & quot; Den studerende ville tale roligt om noget , hun ville tale med en ven om , eller om emner relateret til et bibliotek. Når en elev konkluderer set spillerne gætte placering og person, at den studerende har forsøgt at repræsentere. Studerende hæve deres hænder til at gætte , med de studerende gætte korrekt talt næste . Hvis ingen studerende gætter korrekt, vælger læreren den næste taler
' Pass Kyllingen "

Sætte et klasseværelse twist på & quot; . Varm kartoffel & quot ; en elev spiller & quot; Det & quot; barn og har en gummi kylling . Læreren fortæller & quot; Det & quot; at nævne fem punkter i en kategori - enten emner bundet til klasse pensum eller generelle emner , og til at videregive kylling til deres ret . For eksempel kan læreren instruere sine elever at nævne fem præsidenter i USA . Mens eleverne passerer kylling rundt i cirklen , & quot; Det & quot; forsøger at navngive fem præsidenter. Hvis kyllingen tilbage til ham, før han navne fem præsidenter, forbliver han & quot; . Det & quot; Hvis han lykkes at navngive fem præsidenter, den studerende holder kyllingen når han konkluderer at navngive fem præsidenter bliver den nye & quot; . Det & quot;
' Shoe Hustle '

& quot; Sko Hustle & quot; begynder med eleverne fjerner deres sko og shoestrings og placere shoestrings i deres sko ' tæerne. Studerende sætter deres sko i midten af ​​gulvet og danner en cirkel omkring skoene , mens læreren blander skoen bunken. På lærerens kommando , at eleverne løb lokalisere deres sko , snøre dem op og læg dem tilbage på deres fødder. Den første spiller til at snøre sine sko , sætte skoene på igen og stå op , vinder spillet .
' Word Associeringernes

Undlader at bidrage til et link af ord sender studerende ud af den cirkel, & quot; Word foreninger . & quot; Efter læreren siger et ord , den næste spiller siger et ord , som de forbinder med det ord, der går forud for det . For eksempel, hvis læreren siger , & quot; Hund & quot ; den første studerende kan sige & quot; Bone & quot ; med den næste person siger , & quot; Bury & quot ; og så videre. Hvis en forening gyldighed kommer i tvivl , studerende retfærdiggøre foreningen, med læreren og andre studerende , der bestemmer om du vil acceptere det eller ej . Hvis eleverne ikke kan tænke på et gyldigt ord på 30 sekunder , de forlader cirklen. Spillet fortsætter, indtil en spiller tilbage .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil