Girl Scout Udendørs spil

Mest Girl Scout campouts er spækket med udendørs aktiviteter , håndværk, spil og badge arbejde. Men erfarne ledere altid planlægge et par ekstra spil i case piger færdig planlagte aktiviteter tidligt . Velforberedte ledere også bringe en plastik bin fyldt med oppustelige bolde , Hula - hoops , sjippetove , kridt , spillekort, donkrafte, marmor og andre fritidsaktiviteter . Disse grundlæggende elementer kan bruges til at skabe en bred vifte af improviserede spil. Hula - Hoop relæ

For at spille dette spil , skal du bruge en Hula - hoop for hvert hold på otte piger. Spørg hvert hold til at stå i en rundkreds og holde hinanden i hånden . Hver pige skulle være omkring en armslængde fra de to andre piger ved siden af ​​hende .

Sæt Hula - hoop over en piges skuldre og fortælle hende, at hun skal videregive det til spilleren på hendes højre uden at slippe hendes hænder. Den anden person, passerer Hula - hoop til den tredje person uden at slippe hendes hænder. Spillet fortsætter, indtil Hula - hoop har gået rundt hele cirklen uden at tabe til jorden. Gruppen skal starte forfra igen, hvis Hula - hoop falder til jorden på et hvilket som helst tidspunkt . Det første hold til at flytte Hula - hoop rundt i cirklen uden at tabe det er vinderen .
Girl Scout Hopscotch

Brug dette spil til at undervise Girl Scout loven . Tegn en 10 - kronblad daisy med kridt på en plan flade . Skriv en dyd fra Girl Scout lov inde hvert kronblad . For eksempel skriver " brug ressourcerne klogt" i et kronblad og " respekt myndighed" i en anden kronblad . Clipart

Gruppe pigerne i hold af to . Den første spiller kaster en lille sten , forsøger at lande den inde i en af ​​kronblade. Hun springer så til at kronblad område og læser sin dyd . Hendes medarbejder har 40 sekunder til at give et konkret eksempel på dyd . For eksempel, hvis den første spiller læser " use ressourcer med omtanke, " hendes partner kunne sige " lad ikke vandet løbe mens du børster mine tænder. " Hvis den anden spiller er i stand til at give en passende eksempel i den tildelte tid , hendes team medlem kaster sten til en anden kronblad og springer til det, igen at læse sin dyd og udfordre hendes team for at give et eksempel på 40 sekunder.

spillet fortsætter, indtil den anden spiller ikke kan give et eksempel på tildelte tid. De næste hold flytter til Daisy og forsøger at slå deres forgængers rekord .

Den første hold til at springe til hver kronblad og give et eksempel på alle de dyder , vinder spillet .

skattejagt

Brug dette spil til at ombryde op dagtimerne aktiviteter på en overnatning lejr ud .

Skriv en serie af otte til 10 rimede spor og skjule dem omkring campingpladsen . Hver clue burde føre pigerne tættere på en separat skjult skat . For eksempel kunne en anelse oplyse : & quot; Walk 12 trin , drej til højre. Det næste spor er nu inden for dit syn . & Quot; Nogle spor skal henvise til naturlige elementer fundet omkring campingpladsen. For eksempel skjule en anelse under en bold ved siden af ​​en falden log. Sporet kunne få piger til & quot; Spring til en log dækket i mos, så se efter noget du kan kaste & quot; .

Pigerne skal arbejde sammen om at finde og afkode hvert af de 10 spor , i sidste ende fører dem til en kasse fyldt med skumfiduser , graham crackers og chokoladebarer . Bring ingredienserne tilbage til bålet og bruge dem til at gøre s'mores .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil