Hvordan at oprette dit eget billede spil

Hvis du forsøger at lære dit barn eller førskole - alderen barn til at genkende grundlæggende former , bogstaver , tal eller hverdagsting , designe en simpel brætspil , der vil gøre læring spændende og underholdende. Kombiner basale håndværk forsyninger som karton og klistermærker med dine egne fotos eller billeder klippet af genbrugte magasiner til at skabe et spil, der gør det muligt for dit barn at lære og spille på samme tid . Lad dit barn fuldføre aktivitet med andre børn eller spille alene bare for fun.Things du har brug clipart 8,5 -by- 11-tommer karton
Papir trimmeren
limstift
Brev klistermærker clipart markers
Pen
Antal klistermærker KAYAK Billeder af familiemedlemmer og objekter porcelænsfigur plastikskiver , knapper eller mønter myHotelVideo.com: Vis mere Instruktioner
1

Design billedet brættet på en 8,5 -by -11 - tommer stykke karton. Gøre spillet rum ved hjælp af et papir trimmer til at skære 15 2 -tommer kvadrater af karton i en farve, der står i kontrast til brættet . Brug en limstift til at anbringe firkanter til brættet i tre rækker af fem kvadrater --- center firkanterne på karton , efterlader plads mellem kvadrater , så de er ikke rører hinanden.
2

Brug brev klistermærker til at skabe ordet "start" i øverste venstre firkant og "finish " på den nederste højre firkant. Skriv " gå videre to rum " og " flytte tilbage to rum " på to tilfældige pletter på brættet med farverige markører. Pynte resten af ​​kvadrater med pen kruseduller .
3

skabe det billede spil kort ved at skære en tredje farve karton i 80 3 -by- 5-tommer -kort med et papir trimmer . Pryder 26 af kortene med individuelle brev klistermærker. Dekorer 20 af kortene med nummer klistermærker fra 1 til 20. Affix fotos af familiemedlemmer eller genstande såsom fødevarer , dyr og figurer til de resterende kort med en limstift .
4

Saml objekter til at bruge som brikker såsom legetøjsfigurer , plast skiver, knapper eller mønter .
5

Begynd spillet ved at sætte brikkerne på "start " firkantede og lade et barn trække et kort . Hvis barnet kan navngive objekt i billedet, kan hun gå videre to rum. Hvis du nødt til at spørge barnet et spørgsmål som "Er det en ko eller en kat ? " afspilleren kun bevæger sig fremad én plads for at få svar lige . Spillere flytter tilbage en firkantet forkerte svar , og det første barn til at nå " slut" firkantede vinder.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil