Hvordan man spiller Cash Register spil

Hvis du underviser et barn om penge, addition og subtraktion , kasseapparater spil er en interaktiv læring oplevelse, der vil bidrage til at styrke de begreber . Det gør det muligt for barnet at spille, mens lære og øve de grundlæggende elementer i addition, subtraktion og penge recognition.Things du har brug
Kasseapparat eller lommeregner
fødevarer eller andre genstande clipart Play eller rigtige penge ( regninger og mønter )
Etiketter (valgfrit )
Vis Flere Instruktioner clipart Opsætning
1

Tag din kasseapparat eller lommeregner. Dette kan være en gammel kasseapparat , et skuespil kasseapparat eller en lommeregner.
2

Organiser dit spil eller rigtige penge for spillet. Du skal bruge mindst fire af hver mønt og regningen . Regningerne skal være dem , femmere og tiere . Også holde et par ekstra regninger og mønter til shopper.
3

Opsæt din butik. Saml omkring fem til 10 emner fra din køkken : krakker kasser, bananer , æbler, suppe dåser , eller hvad du ønsker at bruge. Du kan mærke dem med priser eller bare vælge priserne , mens du spiller spillet.
Spille spillet
4

For at spille spillet , du eller en anden person vil være den shopper. Barnet vil være kassereren . Kassereren står på registret , og de ​​shopper , med en lille mængde af penge , peruses butikken . Start shopping i butikken. Begynd med et køb af blot ét element , så barnet kan lære spillet og konceptet .
5

Bring elementet til registret og få barnet fortælle dig det samlede beløb. Efter at have hørt alt , fortælle barnet, hvad du vil betale med . For eksempel, hvis det samlede tal er 75 cents , så fortæl barnet , du vil betale med 1 dollar. Giv penge til barnet , og har ham gøre ændring i hans hoved, før indtaste noget i lommeregneren eller kasseapparatet . Han kan dobbelttjekke ved hjælp af elektronik bagefter , hvis han gerne vil.
6

Barnet vil give dig ændringen tilbage . Sørg for, at han bruger den korrekte kombination af mønter. Hvis han giver dig en fjerdedel , så spørg ham, om der er andre mønter, som han kunne bruge, hvis han ikke havde nogen kvartaler.
7

Når barnet har mestret et element , skal du starte shopping for to eller flere elementer. Dette gør det muligt for barnet at øve tilsætning samt subtraktion .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil