Giv hver voksen et navneskilt med hans navn samt en fremtrædende farvet klæbrig prik på det. Afhængigt af hvor mange voksne er på picnic , kan du have fem til 10 farver prikker. Instruer hver person for at finde hver anden person på picnic med samme farvet prik og finde ud af hans navn, hjemby, favorit hobby, og hvad han gør ( eller gjorde) for et levende. Efter at have ladet tilstrækkelig tid til disse individuelle samtaler , kan koordinatoren instruere to grupper af særlige farvede prikker at konvergere og bede hvert medlem for at indføre et andet medlem af hans farve gruppe til det andet hold , ved hjælp af de fire oplysninger erhvervet i de indledende samtaler .
An Information Scavenger Hunt
har alle de voksne finde en partner , beder hver voksen til at vælge en person , hun ikke allerede kender. Giv hvert par en liste over 15 genstande af oplysninger, de skal finde på denne ændrede skattejagt . Mens mere traditionelle skattejagt indebære at finde fysiske varer, vil denne ene medføre at finde folk på picnic , der matcher de punkter på listen . Som eksempler kan nævnes " en person født i juli ", " person, der er en læge ", " nogen, der har mere end tre børn. " Teams bør få underskrevet af personen ved siden af det relevante punkt på listen. Af hensyn til at skabe så megen interaktion som muligt , er det bedst at lade en enkelt person til at underskrive kun ét element pr side .
Arbejder sammen som et team
danne grupper af otte til 10 voksne og har hver gruppe laver en stram cirkel , skulder ved skulder mod hinanden. Instruer alle til at hægte hænder med to personer i cirklen. De bør hægte som om rystende hænder , og dermed to rigtige hænder er forbundet og to tilbage . Dette skaber et virvar af arme. Har gruppen derefter bestræbe sig på at udrede sig selv uden at slippe eller bryde forbindelsen af nogen af de hænder, der er forstået .
Chariot Tag
Opdel voksne i grupper på tre og udpege en arena område , grænserne for spillet. To af de tre holdkammerater vil stå skulder ved skulder , vender i samme retning , og liftarmene . Disse to er de heste. Det tredje medlem af teamet vil tjene som føreren af vognen . Han står bag hestene , sensationsprægede livremmen , én med hver hånd. Spillet koordinator vil derefter gå til hver vognstyrer og løst putte et farvet flag eller strimler af stof på bagsiden af bæltet for føreren. Når spillet starter, er målet for hestene i hver vogn bestræbe sig på at få fat i de flag fra så mange andre hold som muligt. Driverne er ikke tilladt at få fat i flag eller til at beskytte deres egne. Chauffører skal holde begge hænder på bælter af deres heste på alle tidspunkter. Når et hold taber dens flag , skal forlade arenaen. Holdet stadig bevarer dens flag, når alle andre vogne har forladt det udpegede område , vinder spillet .
Hoteltilbud