Instruktioner til Guesstures

Guesstures er et familievenligt spil ligner charades , hvor spillerne handler ud ord eller sætninger og holdkammerater forsøge at gætte, hvad de er. Ud over at være en mulighed for partyspil eller familie aften , forfattere McKay Moore Sohlberg og Catherine A. Mateer , i deres bog " Kognitiv rehabilitering , " foreslår Guesstures som et af flere spil , at " fremme samspillet eller hjælpe folk arbejder i teams . " Instruktioner
1

Opret to hold og navngive dem . Hvis du ikke har et lige antal af spillere, bare dividere så tæt som muligt . At have en ekstra spiller vil ikke give et hold en betydelig fordel.
2

Skriv din holdnavne på Mimer - Timer. Kig efter den side dekoreret med etiketterne " CAST " og " SCENE ", og placere holdnavne i toppen af ​​hver side af den skitserede bord med den medfølgende farvekridt .
3

Træk fire blå kort fra det medfølgende kort kasse og vælg dine scener. Hvert kort har en-og tre-punkts scener opført , klassificeret efter vanskeligheder. Hvilken løsning du udføre fra hvert kort er dit valg.
4

Arranger de blå kort vender dig med dine valgte scener på toppen. Sortere dem efter vanskeligheder ikke alene baseret på point, men om hvor hurtigt du føler dit team kan gætte svarene.
5

Placer dine kort i Mimer -Timer fra letteste til sværeste , efter etiketterne fra venstre til højre .
6

Instruer dit team til at begynde at kalde ud gæt , så snart du begynder at handle.
7.

Træk ned arm på Mimer - Timer og begynder at udføre dine scener . Timeren starter den anden arm har lukket , så være klar. Du skal tage scenerne i orden; reglerne forbyder springe .
8

Fjern kortet fra Mimer -Timer og gå videre til næste scene , når dine holdkammerater har gættet det rigtige svar . Hvis dit hold ikke kalde ud af svaret i tide , dit kort forsvinder ind i Mimer -timer , og du skal flytte den næste scene .
9.

Tilsæt point fra de kort, du var i stand til at fjerne fra Mimer - Timer og skrive dette under den relevante holdnavn .
10

Fjern eventuelle kortene dit hold savnet fra Mimer -Timer .
11

Skift hold til næste runde. Det andet hold vil bruge den røde dæk.
12

Score det andet hold og finde en vinder.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil