Office Fødselsdag Spil

Mens kontor fødselsdagsfester er ofte blot en undskyldning for en ekstra pause og gratis kage , smarte virksomheder bruger afslappet komsammen til at bygge team enhed . Simple partyspil modificeret til at genkende milepæle opnås ved forskellige medarbejdere , aktiviteter, der skal tilpasse professionelle forbindelser og team- building øvelser afkortede at være afsluttet inden for den tidsramme på et kort parti gå langt i opbygningen af ​​et positivt arbejdsmiljø . To ting

Før fødselsdagsfest, bede hver enkelt medarbejder for anonymt at skrive ned en af ​​de personlige resultater eller mål , de har afsluttet inden for det seneste arbejde året , såsom " Jeg oversteg salgsmål fem måneder i træk ", og en personlig arbejdsplads særhed , som" jeg tager en sukker og fem cremer i min morgenkaffe. " De skal være skrevet på to separate papirer. I begyndelsen af ​​partiet, indsamle alle de papir glider ind i en kasse , og sørg for at de forbliver foldet og ulæselige. Som medarbejdere nyde en forfriskning , passerer kassen rundt og lade medarbejderne skiftes gætte hvilken præstation og særhed hører til , hvilke af deres medarbejdere. Hvis de parre den korrekte særhed eller præstation med den rigtige medarbejder, de får til at holde slip ; hvis de gætter forkert, slip går tilbage ind i feltet . Runder fortsætter indtil alle resultater og særheder er blevet gættet korrekt. Hvem har mest glider vinder spillet.
Opbygger en strategi

En historie udvikling aktivitet, der er spillet i en runde , spillet begynder med en semi- dum hypotetisk arbejdssituation med potentiale til at udvikle hindringer; i sidste ende , det kræver en løsning. At spille, den første person i den runde introducerer problemet, og efter en kort periode , standser deres forklaring i midten af ​​et ord. Den næste person i runde pluk på det nøjagtige sted , færdiggøre den påtænkte ord eller ændre det i deres egne ord valg, så fortsætter med at udvikle problemet og foreslå en løsning . Runden fortsætter, med hver person tilføje til arbejdsrelateret strategi , løse dele af problemet og samtidig skabe andre forhindringer inden for strategi indtil hver spiller har et sving. Spillet slutter, når den sidste spiller , som regel æresgæst ved fødselsdagsfest, skal ombryde op håbløst kompliceret, forhåbentlig latterlige arbejdssituation med en lufttæt opløsning .
Multi- tasking Mania

en gruppe spilles som individer snarere end et hold , kræver Multi-tasking Mania kun skriveredskaber og papir opdelt i tre nummererede kolonner. Før spillet starter, vil et spil leder tildele en arbejds- relateret emne til hver kolonne ( for eksempel: produktivitet , holdet moral og klient fastholdelse ) . Spillet leder så starter spillet ved at kalde en kolonne nummer . Når kolonnen nummer er blevet kaldt , spillerne begynde at skrive et stykke om den tildelte emne i den relevante kolonne . Spillet leder kalder derefter kontinuerligt forskellige kolonne numre i en række af ordrer med intervaller af varierende længde , tvinger spillerne til multi- opgave i deres tankeprocesser ved at skifte frem og tilbage mellem emnerne på en hurtig, uforudsigelig tempo. Når tiden kaldes, spillerne gennemgå deres usammenhængende , ufuldstændige essays til de mest humoristiske punktum pauser eller oplyste tanker at dele med gruppen , begyndende med fødselsdagen æresgæst .

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil