Hver person gør en papirflyver , og derefter skriver sit navn og en af hans hobbyer på det. Når alle er færdig, gruppen kaster flyene. Så hver person opfanger et fly, læser , hvad der står , og derefter identificerer den person, der lancerede den. Når alle har mødt den person, der kastede flyet han holder , vil hver person, så blive bedt om at introducere denne person til gruppen.
Kunstneriske Introduktioner
Alle har fem minutter til at tegne et billede , der repræsenterer sig selv . Der er ingen ord eller tal er tilladt . Alle passerer på billederne til værten for den part , der viser billederne til gruppen , en ad gangen , og alle skal gætte hvem hvert billede tilhører. Når nogen gætter den rigtige person, at personen står op , introducerer sig selv og derefter beskriver, hvordan billedet repræsenterer hende .
Find Your fællestræk
Alle bryder ind små grupper af tre eller fire , og så må de finde ting, de har til fælles. Disse ting kan ikke være overfladisk , såsom hår farve eller alder , men i stedet må være om hobbyer eller andet uden for kontoret. Efter hver gruppe har fundet ud af sine tre ting , gruppens medlemmer præsentere sig selv til publikum , sammen med de tre ting, de har til fælles.
Hvem er jeg?
dette spil er ikke så meget om introduktioner , som det bare er at få folk til at tale med hinanden og føler sig trygge i gruppen. Hver person får et kartotekskort med navnet på en berømt person. Den person kan ikke se, hvad der er på kortet, men kortet er tapede på deres ryg , så andre kan se det. Alle så skal cirkulere rundt i lokalet , spørger ja eller nej spørgsmål, indtil de finde ud af , hvem personen på kortet er .
Marooned på en ø
Denne øvelse er om at identificere prioriteter og fremme teamwork mere end det handler om at møde hinanden. Break alle i små grupper på tre til fem personer , og derefter bede dem om at vælge fem emner, de ønsker , hvis de blev efterladt på en øde ø . Gruppen skal vælge fem poster for hele holdet at bringe og derefter præsentere listen til publikum sammen med en begrundelse for hvert punkt optagelse .
Storytelling
Dette spil fremmer kreativ tænkning og hjælper alle få at vide , hvordan andre mennesker i gruppen tror. Har alle sidde i en cirkel. En person starter spillet ved at sige en sætning , der vil begynde en historie. Den næste person vil tilføje en sætning til historien , så den næste , så den næste , osv. Som historien nærmer sig slutningen af cirklen , instruere historiefortællere at begynde at arbejde på en slutning
.
finde nogen, der ...
Enhver har samme ark papir , der indeholder en lang liste af træk eller fakta, som hver har en tom plads ved siden af. Træk og fakta kan være ting som " nogen, der er venstrehåndet , " " en person, der har været til Sydamerika ", " person med tre børn ," osv. Deltagerne skal derefter gå rundt forsøger at få en underskrift ud for hvert punkt på listen fra en person i gruppen. Fangsten er, at ingen kan underskrive en liste mere end én gang. Hvem har flest underskrifter i fem minutter , vinder.
Hoteltilbud