Arranger børnene i en rundkreds og tildele hvert barn sit eget nummer. Vælg et barn til at være "det" og få ham til at stå i midten af cirklen med en ballon. " It" kaster ballonen mens ringer til et nummer , og den person, hvis nummer han kalder , skal skynde sig for at fange ballonen , før den rammer jorden . Hvis barnet forsøger at fange ballonen lykkes, "det" skal vende tilbage til midten af cirklen og kalder et andet nummer. Hvis ballonen rammer jorden , før barnet kan fange det , bliver barnet det nye "det" og flytter til midten af cirklen.
Balloon Target Practice
Mark et mål på gulvet med et stykke tape . Line up børnene omkring 10 meter fra målet og give hvert barn sin egen oppustede ballon. Sørg for, at alle får deres egen farve , så de nemt kan identificere deres ballon senere . Instruer børnene til at puste deres balloner , og når alle er klar , få et af børnene til at råbe , "En, to, tre, GO! " På "go " alle børnene frigive deres balloner , forsøger at sigte mod målet på gulvet. Den nærmeste ballon får fem point. Eventuelle balloner, der ramte målet får direkte 15 point . Spil så mange eller så få runder , som du kan lide, indtil din besætning begynder at blive træt af dette spil.
Outdoor Relay Fun
Hvis vejret tillader , tage festen udendørs og har børnene arbejde sig igennem et stafetløb eller forhindringsbane. Opsæt et kursus , der kræver børn til at gå langs en slange, kravle under lawn stole eller gå med en bold mellem knæene . På ekstra varme dage , tilføje en sprinkler til kurset. Delt op børn i to hold , timing hvert hold , da de går gennem kurset én spiller ad gangen. Holdet med den hurtigste tid vinder .
Anden populær relæ involverer vand og svampe . Delt op børnene i to hold , der giver hvert hold en svamp , en spand fuld af vand , og en kande . Line up de to hold , placere en tom kande nær forsiden af hver linje og spande med vand omkring 20 meter væk. Begyndende med det første barn i rækken, har hver barn køre til deres hold ' s vand spand , gennemvæde svampen , og køre tilbage til at presse vand ind i pitcher. Det første hold til at fylde deres pitcher vinder.
Mystery Winker
Vælg en detektiv og bede ham om at forlade lokalet . Har resten af børnene sidder i en rundkreds og lukker øjnene . Tryk på et barn på hovedet - dette barn vil være mysteriet blinklys . Spørg alle børnene til at åbne deres øjne og kalder detektiv tilbage. Mysteriet blinklys begynder at tage ofrene ved blinkede til andre børn i cirklen , der har til at vælte og spille død hvis de bemærker de ' re blive blinkede til . Detektiven står i midten af cirklen og får tre gæt til at identificere den mystiske blinklys . Hvis detektiv held identificerer mysterium blinklys , begynder en ny runde med en ny detektiv og nye blinklys . Ellers starter en ny runde med den samme detektiv , men vælge et nyt barn til at være blinklys .
20 Spørgsmål
Vælg et barn til at være "det" og har hende forlade rummet . Mens "det" er væk, de andre børn sidde i en rundkreds og plukke et objekt i rummet. Når "det" afkast , kan hun bede op til 20 spørgsmål for at få oplysninger om den hemmelige objekt og gætte, hvad det er. " It" kan bede ja eller nej spørgsmål om objektet ' s størrelse, form, farve , funktion og noget andet, hun kan tænke på. Runden slutter, når "det" tager et gæt på, hvad objektet er , om hun får det rigtige eller ej.
hoteltilbud