Troldmænd begynde med 12 hit points plus deres forfatning score og modtage 5 hit point hvert niveau. Lignende spell casting klasser , ligesom guiden , begynder med 10 plus forfatningen score, og kun få 4 point per niveau . Sorcerer modtager også en 2 point bonus til deres vilje sparer . Troldmænd få en bonus på alle stave skader relateret til deres styrke eller fingerfærdighed modifikatorer , afhængigt af hvilket Spell Source disse vælger.
Class Features
Spell Source er den vigtigste klasse træk ved Sorcerer klasse, og det har fordele frem for andre systemer af magi bruges i " Dungeons and Dragons ". Troldmand tegn vælger kilden til deres mystiske evner, enten Drage Magic fra drakonisk blodlinier eller Wild Magic fra de kræfter i kaos . Begge giver karakter specifikke specielle evner at ham eller hende i stand til at tilpasse sig hurtigere på skiftende kamp end andre magikere .
Unik Spells
I tidligere versioner af " Dungeons and Dragons ", Troldmænd brugte de samme magi lister Wizards . De to klasser afveg hovedsageligt af , hvordan tegnene forberedt deres magi hver dag . I den aktuelle udgave , Troldmænd har deres egen liste over trylleformularer , som ingen anden klasse kan lukkes according.These besværgelser omfatter elementære eksplosioner, tricks til undslippe forståelse af fjender og for forvirrende eller forgiftning dem .
Skader Resistance
Afhængigt af Spell kilde , du vælger til en Sorcerer , vil din karakter har en naturlig modstand mod visse typer af skader . Wild Magic tegn ruller tilfældigt efter hver hvile at afgøre, hvilke skader, de modtager en ekstra fem point modstand mod . Drage Magic brugere tilføje deres Strength modifier til deres Armor Class , selvom de ikke kan bære tung rustning. Dette gør dem mere modstandsdygtige over for fysiske skader .
Hoteltilbud