Hvordan du starter en Forgotten Realms kampagne i Dungeons & Dragons

Beslutter at køre en Forgotten Realms kampagne tager mere end blot et indgående kendskab til Dungeons & Dragons regler og kampagnen indstilling. At finde den rette blanding af spillere og har en passende blanding af historie og kampene er afgørende for enhver god rollespil . Som Dungeon Master , har du et ansvar for at gøre spillet sjovt for alle . En god Forgotten Realms kampagne begynder med et indgående kendskab til spillets regler og en masse arbejde gennem hele kampagnen . Instruktioner
1

Læs Forgotten Realms bøger. Tag noter . Beslut hvor du vil blive begynder din kampagne , og hvorfor heltene er der. Beslut, om du vil beholde dem i denne lokalitet , eller hvis de er frie til at krydse alle Faerun efter forgodtbefindende. Hvis de får lov til at rejse frit , har en idé om , hvad der foregår i andre dele af riget , så du er forberedt til noget , at spillerne kaste på dig .
2

Tilbring lidt tid og skabe en interessant plot. Start dit plot med grundlæggende konfrontationer , at spillerne kan håndtere på lavere niveauer, men også påvirke større historie bue , der spænder over hele kampagnen . Selvom du ikke behøver at have hele kampagnen planlagt ud , er det en god idé at have et begreb om den overvældende mål, dine spillere forsøger at udrette .
3

Overvej spillerne du kender og beslutte, hvem der skal inviteres til at spille i spillet. Nogle spillere er bare ikke kompatibel , og nogle gange en spiller er bare ikke rigtigt for det spil, du har til hensigt at køre. For eksempel, hvis du har en ven, der altid, altid vender på hans parti , uanset hvad karakter han spiller , kunne han være et dårligt menneske at invitere til en kampagne, der kræver fest enhed. Hvis du kender en spiller som kun spiller onde figurer , selv når det står godt på karakter ark , ikke invitere hende til et prægtigt spil .
4

sætte grænser . Nogle spillere , uanset årsagen , har brug for at vide, før at forpligte sig til et spil , hvad DM forventer af dem. Lad dem vide fra starten , hvis du forventer, at altid være på spil ( eller ringe på forhånd at lade dig vide, at de ikke kan deltage ), og hvad tid de har brug for at ankomme til spil. Nogle spillere er magtbegær sent og har brug for at vide, at være sent forsinker spil for alle. Når du lader folk vide på forhånd, hvad de skal forvente , få får forstyrret, når du håndhæve reglerne .
5.

Antag, at intet er indlysende. Forklar dine personlige regler om eksamenssnyd , inter- parti konflikt og spise på spillebordet . Gøre reglerne klare og håndhæve dem . Dine spillere vil takke dig for det.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil