Checkers Spil Strategi

Checkers er et gammelt spil af strategi . Selvom spillet kan læres på få minutter, kan det tage lang tid at forstå den korrekte måde at hoppe og dobbelt hop din vej til sejr . Forstå et par vigtige strategier kan hjælpe med at gøre dig fra nogle brikker nul i en dam helt. Center Play

I begyndelsen af spillet, er det vigtigt at flytte dine brikker mod midten af brættet. I midten af ​​brættet har det dobbelte beløb af bevægelser at side spots har, og det kan give din mere fleksibilitet i dine bevægelser .

Det vil være meget sværere for din modstander til at oprette en vellykket strategi bevæger sig langs kanten af brættet. Han vil have halvdelen af ​​rum til at bevæge sig , og vil styre langt mindre af bestyrelsen.

Men hvis du er bag ved bøjningen af spillet, holde sig til kanten af ​​brættet . Du kan ikke være sprunget , hvis du er på siden . Kører dine brikker op på siden af brættet er en effektiv måde at få nogle sene spil konger til at vende balancen i spillet.

Checker Blocks

Altid holde på mindst to eller tre brikker fra hinanden på alle tidspunkter. Tre brikker i træk skaber en fælde ; du flytter den forreste brik fremad for fangst . De to brikker skaber en blok, der giver dig mulighed for at fange den brik, der bare sprang du først checker. Undgå dobbelt og tredobbelt springer ved at holde mindst tre af hinanden hele tiden.

Men en af ​​de mest effektive måder at blokere din modstanders bevægelser er den fire -kontrollør blok. Denne blok består af fire brikker lige ved siden af ​​hinanden i et kvadrat formation. Disse blokke er umulige at nærme forfra uden at miste en brik. De hjælper også blokere reverse fanger fra konger , der har sneg omkring bagsiden . Prøv at holde disse fire -kontrollør blokke i spil , så længe du kan. Det kan være værd at ofre en brik eller to til at bryde din modstanders blok fra hinanden.
Kongerute

Prøv at undgå at flytte din bagerste række , så længe du kan. Holde disse brikker i ryggen og din modstander vil være ude af stand til at få en konge. Hvis du kan holde dem der længe nok , kan du tjene nogle konger af din egen. Den eneste måde, han kan gøre dig flytte dine brikker tilbage er at tvinge dig til at hoppe en af ​​sine brikker. Dette er stadig en fordel , som du vil fange en af ​​hans i bytte for at give ham et sted for konger. Han kan imidlertid også være at sætte dig op til en dobbelt eller trespring , så vær forsigtig.
Gøre det math

Checkers er et spil af nedslidning. Langsomt og omhyggeligt whittling din modstander ned til ingenting tager tid og pleje. Vær ikke bange for at ofre en eller to brikker , hvis du får en chance for at fange to eller tre. Hold øje med Ublokerede eller frit svævende brikker. Disse brikker har ingen andre brikker til at blokere dem fra spring , hvilket gør dem til et oplagt kilde til dobbelt og tredobbelt spring. Flyt en af ​​dine brikker til at blive sprunget af en brik , der giver dig den fordel, at den dobbelt hop . Selvom du lige har mistet en brik , din modstander tabt to , og du er videre op i bestyrelsen . Du kan være i stand til at få en konge. I slutningen af ​​spillet, har endnu en brik mere end din modstander normalt betyder en gevinst.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil