Snydekoder til Hidden Mysteries : Titanic

In " Hidden Mysteries : Titanic - Secrets af den skæbnesvangre Voyage " til Nintendo DS , skal du udforske den berygtede oceandamper i et forsøg på at finde skjulte objekter og løse indviklede gåder . Mens spillet ikke indeholder nogen officielle snyder , vel vidende de løsninger på nogle af de mere vanskelige gåder kan hjælpe dig med at navigere historiens 16 kapitler og overleve den dødsdømte rejse . Låst Crate

Mod slutningen af ​​kapitel tre , skal du bruge fundne dele af røret for at reparere en defekt ventil system. Når faste, ventilsystemet udsender damp, der fogs et spejl op og afslører et fingerpeg. Men for at rydde den næste del af kapitlet , er du nødt til at gå til bagagen og finde ud af kombinationen på en låst kasse. At åbne låsen , skal du klikke på tallene i følgende rækkefølge : 1-6-0-7-6-7 . Tag afskærmningen inde fra kassen og hænge det over ventilationsskakten at modregne en alarm. Nu vende tilbage til Overlook -området , og klik på spejlet for at afslutte kapitlet.
Card Game

Når Kapitel fire åbnes, skal du chatte med en gammel kvinde ved navn Odette at udløse din næste puslespil , en type kortspil, der kræver, at du arrangere kortene i deres passende slots på et bord. Et ur i midten af ​​bordet giver nøglen til opløsningen. Urets timeviseren peger på nummeret på det næste kort at spille , mens minutviseren angiver et af fire stationære konger for at fastslå kortets kulør. Uret har også en røde hånd , der peger enten op eller ned , som viser , hvilken side af bordet for at placere kortet. Spillet tilfældig rækkefølge puslespillet hver gang , men at vide det trick om ur hænder vil altid give den rigtige løsning .
Hjul Room

kapitel 15 , du skal løse to gåder i hjulet Værelset . Den første puslespil beder dig om at arrangere 10 taster på en perleplade i den rigtige rækkefølge . Hvis du nummerere tasterne 1 til 10 bevæger venstre til højre placere tasterne 2 , 10, 5, 3 og 4 venstre mod højre tværs pegboard øverste række. Fyld den anden række , fra venstre mod højre , med nøgler 7, 8, 6, 1 og 9. . Nu , drej til rummets bagvæg og finde et panel med rækker af grønne og røde lys. Fire kontakter linje på hver side af panelet. Til at løse gåden , skal du vende fire kontakter i den rigtige rækkefølge for at aktivere panelet. Den korrekte løsning indebærer spejlvende kontakterne på panelets venstre side fra top til bund.
Bonusniveau

vellykket gennemførelse Kapitel 15 afslutter spillet og aktiverer en "bonus" ; option på hovedmenuen . Hvis du klikker på "bonus" udløser en særlig plan sat 97 år senere. Udforsk kaptajnens Sitting Room for at finde en flok af push- pins . Placering af benene på bagvæggen Kort åbner et puslespil. Du skal blot holde benene i kortet for at udpege en sikker rejse gennem isen til at løse gåden . At rydde bonus niveau, skal du også samle 10 iturevne stykker papir til at læse en besked og bruge en acetylen fakkel at svejse 10 nitter i den beskadigede skroget.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil