Sjov Nonverbale spil

Nonverbale spil og aktiviteter er ikke kun sjov, men også lære en række forskellige færdigheder, såsom evnen til at iagttage andre og selvbevidsthed. Børn, der ikke har nonverbal kommunikation kan opleve kejtethed , fejlkommunikation og endda lejlighedsvis social isolation. Hjælp dine elever øve nonverbale færdigheder med sjove lege og aktiviteter . Catching Kyllinger

Saml klassen og få eleverne sidde i en gruppe, står foran rummet. Tag tre elever ud af hørevidde af klassen og instruere de studerende til at mime fange kyllinger foran klassen. Send den første elev foran gruppen for at pantomime fange kyllinger. Vent et par sekunder og sende i den anden elev og derefter den tredje. Efter et par minutter af pantomiming , har de tre studerende sidde ned og bede gruppen af ​​studerende, hvad de troede, de tre studerende blev miming . Svarene er typisk overraskende og ganske humoristisk.

Suits

Tag en stak kort , shuffle og give et kort til hver elev. Instruere de studerende til at undgå at vise deres kort til en anden elev i klassen. Uden at tale, skal den studerende samles i fire grupper i henhold til de dragter , de er i besiddelse af : hjerter , spar, klubber og diamanter. Studerende kan kun bruge nonverbale ledetråde til at kommunikere. Den første gruppe til at samle efter deres kort , vinder spillet .
Follow the Leader

Instruer alle eleverne til at sidde i en cirkel, der vender mod hinanden . Udpege en elev som leder af gruppen. Lederen så fører klassen i en aktivitet, såsom vinke armene , uden at tale eller gøre nogen støj. Klassen skal kopiere leder og se lederen for at vide, hvad der vil ske næste . Udvid aktivitet for ældre børn ved at have lederen signalere en klassekammerat med et kys eller nik , som lader klassekammerat ved han er den nye leder . Fortsæt aktiviteten , indtil hver elev har en tur på at være leder af klassen.
Charades

Charades er et klassisk nonverbal spil, der er sjovt og spændende for alle aldre . Lav en liste over ord for de studerende til at kommunikere. Adskil klassen i to forskellige grupper. Give en person fra den første gruppe et ord , at personen skal handle ud , såsom læsning . Uden at vise sit hold ord skal den studerende giver nonverbale ledetråde til at hjælpe sit hold gætte ordet . Hvert hold har en anslået tid for at gætte ordene. Holdet med flest gæt i en bestemt mængde runder vinder spillet.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil