Sådan Gør din egen formet labyrint spil

En labyrint er en form for puslespil, der kan tage mange størrelser og former. Det kan teste vores opfindsomhed og glæde os med kreative eksperimenter . En labyrint behov starter og slutter punkter. Derudover bør det give nok af en udfordring at give den tiltænkte målgruppe en følelse af realisering . Der er et utal af måder at gøre din egen labyrint spil , herunder designe computerprogrammer , tegne dem på papir eller skabe 3-D strukturelle dem . Du kan tegne papir labyrinter på grid- systemer, der udnytter enten tilføjelser eller subtraktioner at udvikle de endelige labyrint game.Things du har brug
Grid papir ruler
Eraser
Colored markør
Vis Flere Instruktioner
1

Tegn den udvendige kontur til den påtænkte labyrint på et ark inddelte millimeterpapir , ved hjælp af en lineal. Vælg en enkel geometrisk form , såsom en firkant eller et rektangel , der vil skitsere labyrinten omkreds. Gør grænsen ved hjælp af et ulige antal pladser langs hver kant.
2

Blyant i en X i hver af de yderste netkvadrater der afgrænser omkredsen af ​​din labyrint . Brug lys blyantstreger , som du kan slette senere, eller skjuler med en farvet markør .
3

Udvikle gittermønster for resten af ​​det omkranset område. Start med en tom firkant øverst længst til venstre række. Markér den næste firkant med en prik i midten. Alternative datoer og stiplede kvadrater langs hele længden af rækken . Suppleant dot- og X- mønstrede kvadrater for at fuldføre den næste række , igen, startende ved den yderste venstre firkant. Suppleant disse to mønstre til at udfylde de resterende rækker i gitteret grænsen.
4

Vælg et X firkant blandt perimeter kvadrater til at repræsentere indgang af labyrinten , og en anden X- firkant på en anden side af nettet til at repræsentere udgangsstedet. Brug kun X'er , der er på kanten af ​​en linje. Slet X'er fra kvadrater på disse to positioner.
5

Opret en bugtet vej gennem labyrinten ved at slette kun firkanter med prikker , der starter ved indgangen . Giver masser af drejninger undervejs , og tillader ikke den vej at krydse sig selv. Afslut vejen ved udgangsstedet .
6

Tilføj blindgyder ved at bemærke , hvor der findes tomme firkanter solitarily og væk fra den vigtigste vej. Find tomme pladser og slette prikker og X'er , der fører fra dem til den vigtigste vej . Gentag processen for så mange enkeltstående tomme firkanter som muligt.
7

Trace over den resterende interne X og dot firkanter ved hjælp af en markør til at danne væggene i labyrinten.

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil