Afrundingsregler Aktiviteter for Elementary

Afrunding tal er en form for vurdering bruges til at hjælpe med at gøre tallene lettere at arbejde med . Lær dine elementære børn om afrunding numrene med underholdende aktiviteter i klasseværelset. Hands-on aktiviteter giver børnene til at lære at runde tal og samtidig have det sjovt på samme tid . Med nogle få forsyninger og nogle aktivitet ideer , har du alt hvad du behøver for at komme i gang. Nemme Aktiviteter

For en simpel afrunding aktivitet , udskriv flere afrundingsregler regneark fra internettet og give en til hver elev. Hjælp børnene til at forstå regneark og vise dem, hvordan at runde tallene. Efter børnene har tid til at øve , at give hver enkelt en ny forsiden nedad . Når du siger "Go ", eleverne flip over arkene og begynde afrunding tallene. Tilskynde de studerende til at prøve deres bedste ved at tildele små præmier til de første fem børn, der korrekt gennemfører regnearket. Alternativt give de studerende en mere vanskelig regneark hver gang de spiller.
Bingo

Skriv tal, som f.eks 10, 20, 30, 40 og 50 , på blankt bingoplader . Giv hver elev et bingo kort og små slik eller bingo markører. Lad børnene rulle et par terninger og markere det korrekte afrundede tal på deres bingo kort . For eksempel, hvis de ruller en "2" og en " 6" nummeret er 26 , så de ville finde og markere nummeret 30 på kortet bingo . Hvert barn kaster terningerne én ad gangen, indtil nogen har en bingo. Det spiller vinder en lille præmie .

Tabel Aktiviteter

sted blokke eller slik stykker på et bord. Skriv tal , såsom 20 og 30 , på strand spande ved hjælp tør slette markører. Placer grupper af blokke eller slik på bordet. For eksempel sætte en gruppe på 24 og en gruppe på 29 på bordet. Børnene skal sætte gruppe af elementer i den rigtige spand . For at få ekstra sjov , tid hvert barn og se, hvilke studerende kan gøre afrundingen aktivitet i den hurtigste tid. Alternativt har de børnene arbejder i teams .
Tossing spil

Skriv numrene 10 , 20, 30 , 40 og 50 på spande og sprede dem på gulvet. Markér en linie 5 meter fra spande. Hand hver elev to køleskab magnet numre som en to og en fem. Den studerende skal kaste magneterne i " 30" spand eller " 50" spand. Tildele en punkt til hvert barn, der kaster magneterne i den rigtige spand. Hvis de har et nummer , såsom " 62 ", de skal kaste tallene ind i " 30" spand. Du kan uddele priser for hver spand foretaget eller til den spiller, der har fået flest point .

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil