Argumenter , at videospil Fremme Vold

Et gammelt argument er, om videospil og andre former for medier Årsag unge eller ikke at handle i voldelige måder. Faktisk er der meget overbevisende argumenter , der tyder på , at videospil med voldeligt indhold faktisk forårsage spillerne til at handle i mere aggressive manerer. Fysisk og psykisk effekter

Ifølge en undersøgelse af Sandra L. Calvert og Siu - Lan Tan titlen " Konsekvenserne af virtual reality på unge voksnes fysiologiske ophidselse og aggressive tanker : Interaktion versus observation ," folk, der spille videospil med voldeligt indhold kan opleve højere niveauer af fjendtlige følelser og aggressive tanker efter at spille den slags spil. Derudover er de blevet rapporteret at have højere puls end dem , der ikke spiller spil en voldelig karakter. Disse faktorer effektivt kan køre en person ind i en vred tilstand , og klart den fjendtlighed og aggression kan resultere i voldelig adfærd .
Aggression Causing Behavior

Ud over den direkte effekter af at spille et voldeligt videospil , en undersøgelse foretaget af Karen E. Dill , Ph.D. og Craig A. Anderson , Ph.D. , fandt, at personer, der spillede voldelige videospil i junior high school og high school ofte haft problemer i deres college karriere ved at få lave karakterer . Sådanne problemer er helt sikkert en kilde til frustration for mange studerende. Frustreret og fodres op med sig selv kan forårsage aggressiv adfærd.
Behandling af andre

Voldelige videospil kan påvirke selv fysisk og mentalt, men de kan også påvirke , hvordan den enkelte behandler andre mennesker. For eksempel, hvis en ung er ude og nogen ved et uheld træder på hans tå , kan han vælge at reagere på en aggressiv måde . En undersøgelse foretaget af Karen E. Dill og Craig A. Anderson foreslog, at disse videospil underviste aggression som en ordentlig måde at håndtere konflikter og problematiske situationer .
Straf

i en anden undersøgelse af Karen E. Dill Ph.D. og Craig A. Anderson , Ph.D. , fandt forskerne , at spillerne fra et voldeligt videospil , Wolfenstein 3D , reagerede på modstandere anderledes end spillere af en voldelig videospil , Met. Universitetsstuderende var genstand for undersøgelsen. Dem, der spiller den voldelige videospil ville straffe modstanderne for et længere tidsrum , hvilket viser, at voldelige videospil giver unge et rum, hvor brutal og vedvarende fysisk afstraffelse er acceptabel.

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil