Pocket Farkel Instruktioner

Legenden siger, at Sir Albert Farkle skabte terningespil , der bærer hans navn i Island i 1300-tallet . Historiske re-enactors tror Farkle er af fransk oprindelse med søfolkenes gambling-spil , og kom til Amerika engang i det 17. århundrede. Farkle , også kendt som 10.000, Grådighed , Hot Dice , Zonk eller Dix Mille , er et terningespil med vage oprindelse og mange små variationer. Siden 1996 har Legendary Games markedsført deres egen version , Pocket Farkel , med en ny stavemåde og nogle særlige regler . Pocket Farkel er et spil for to til otte spillere , og kan spilles af alle gamle nok til at gøre simple arithmetic.Things du har brug
Udskrift af reglerne
bedømmelsesskema
Blyant
6 terninger ( seks -sidet)
Dice cup myHotelVideo.com: Vis Flere Instruktioner

1

Roll en terning per spiller at afgøre, hvem der begynder spillet . Re - roll nogen bånd. Spilleren med den højeste roll går først og tager alle seks terninger.
2

Roll alle seks terninger ved hjælp af koppen. Fjern eventuelle scoring terninger fra spillet .
3

Vælg om du ønsker at kaste terninger igen eller stoppe rullende og hævder din score. Hvis du på noget tidspunkt , behøver du rolle og ikke score , får du en Farkel . Din tur er overstået, og du mister eventuelle point du akkumuleret i din tur . Ellers afslutte din tur , når du vælger og passere terningerne til den næste spiller
4

Tilføj dine point efter følgende score regler : .

Ones = 100 point

Fives = 50 point

Three Ones = 300 point

Tre toere = 200 point

Tre treere = 300 point

Tre fours = 400 point

Tre femmere = 500 point

Tre seksere = 600 point

Fire af en slags = 1.000 point

Fem af en slags = 2.000 point KAYAK

Seks af en slags = 3.000 point

Straight 1-6 = 1.500 point

Tre par = 1.500 point

To trillinger = 2.500 point

Hver dør må kun anvendes til at score en gang og skal være en scoring dø , når du sætter den til side. Så en fem kan blive afsat til at score 50 point af sig selv, men du kan ikke tilføje yderligere to femmere fra en senere rulle til at kræve de 500 point for tre femmere . Du kan ikke gemme en enkelt seks i håb om at få flere seksere senere .
5

Spille rundt om bordet , indtil en spiller scorer 10.000 point . Hver spiller får derefter en mere tur til at slå denne spillers score . Spilleren med flest point vinder.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil