Lejr spil til drenge

Camp er en spændende mulighed for børn at få nye venner og udvikle nye færdigheder . For at holde lejr sjovt og interessant , bør campister deltage i aktive spil . Spil kan bruges som isbryder i begyndelsen af ​​lejren for børn at komme til at kende hinanden eller i hele løbet af dagen. Sandhed og Lie

Dette spil kan bruges som en isbryder spil. Drenge vil stå i en cirkel og en dreng vil blive valgt til at komme frem og fortælle to sande fakta om sig selv og en løgn. Resten af gruppen vil diskutere, hvilke fakta er sande, og som de mener er en løgn. Efter at have drøftet , vil koncernen offentliggøre, hvem faktum er en løgn, og forklare, hvorfor de troede, at . Lejren leder vil fortælle gruppen om de er rigtige eller forkerte , og en anden dreng vil blive valgt til at fortælle to sandheder og en løgn , indtil alle i gruppen har haft en tur.
Orbit Spil hoteltilbud

Split drengene i to grupper. En gruppe vil lægge på gulvet i en cirkel med deres sko af, med hovedet ind mod midten , og deres fødder i luften. Den anden gruppe vil danne en cirkel rundt om gruppen på gulvet. En dreng fra gruppen står op, vil blive givet en bold og bliver nødt til at kaste bolden til jorden, eller over til den stående gruppe. Formålet med spillet er at holde bolden i luften så længe som muligt ; drengene på gulvet bliver nødt til at bruge deres fødder , mens drengene står op kun bruge deres hænder (de kan ikke få fat i bolden) . Skifte det positioner efter flere forsøg .
Pac Man

Dette spil bør ideelt set blive spillet i et træningscenter, eller ethvert område med malede linjer, og er ideel til små grupper ( fem eller syv drenge) . En gruppe af drenge vil blive valgt som spøgelser og andre vil være Pac mænd . De spøgelser skal jage de andre drenge rundt , men begge grupper skal bo på linjerne. Når et spøgelse tags en ​​dreng fra Pac Man -gruppen , skal Pac Man sidder ned og vil fungere som en blok for andre i deres gruppe. Spillet slutter , når alle spøgelser har fanget det andet hold og grupperne skifte positioner .
Park Ranger

Vælg en dreng at være den Park Ranger og placere ham i midten af ​​et felt. De andre drenge vil stå i den ene ende af feltet og vælge et dyr , som de ikke skal fortælle Park Ranger . The Park Ranger vil derefter råbe en egenskab , såsom " Hvis du har et næb ..." og de ​​drenge, der har valgt et dyr med disse egenskaber skal køre på tværs af feltet til den anden side . The Park Ranger vil forsøge at mærke de andre drenge , da de løber forbi . Hvis nogen er mærket , de bliver en Park Ranger også og fortsætter med at råbe dyr egenskaber. Selv om nogle drenge gør det til den anden side af feltet , er de forpligtet til at køre tilbage, hvis deres karakteristiske bliver råbte ud igen. Den sidste dreng resterende som ikke er en Park Ranger vinder .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil