Guesstures Kørselsvejledning

Guesstures er et fantastisk spil til fester eller familiesammenkomster. Dubbing selv " spillet af split- sekund charades " Guesstures kræver, at spillerne hurtigt agere ud og gæt ord fra fingerpeg kort. Stærkt afhængigt gruppe deltagelse , spillet er en fantastisk måde at få alle involveret og holde individer fra at føle sig udenfor. To hold konkurrerer om at se, hvem der kan gætte mest. Holdet med den mest efter to runder , eller " scener ", wins.Things du har brug
Mimer -TIMER
Guesstures kort ( appelsin dæk og blå dæk )
Fire eller flere spillere

Vis Flere Instruktioner
1

forstå, hvad navnebror guesstures er. Formålet med spillet er at handle ord hjælp guesstures . De er de bevægelser, handlinger og bevægelser, du handle ud for at få dit team til at gætte de spor . At guessture korrekt, kan du aldrig gøre nogen lyde , men rekvisitter og visuelle hjælpemidler er okay . Du må munden ord, men ikke det ord, du vil have folk til at gætte . For eksempel , hvis kortet siger " GUN " mund ordet " BANG " som et fingerpeg. Du er velkommen til at ansætte traditionelle charades teknikker som at placere fingre på dit håndled for at angive stavelser. Men disse kan ikke altid være de hurtigste metoder , og du ønsker at slå uret . Eventuelle overtrædelser af disse regler giver anledning til tab af dette punkt .
2

fortrolig med Mimer - Timer. Denne unikke enhed ligner en klaptræ bruges på film sæt og tjener mange funktioner i Guesstures . Det holder kortene , holder score og holder tid . Den card-holding/time-keeping aspekt gør Mimer -Timer særligt afgørende , fordi som tiden skrider det sluger dine fingerpeg kort. Du skal få dine holdkammerater til at gætte ordet og derefter snuppe kortet fra Mimer -Timer , før det indtages . Du får kun point for kort gættede og greb .

For at sætte det op , placere Mimer -Timer på en glat overflade som en hårdttræ gulv eller bord. Det bør være i en position , så kun skuespilleren kan se spor. Løft clapper - arm , og ser på hjørnet nedenunder for at se en switch. Flip kontakten op . Drej derefter drejeknappen findes lige under kontakten med uret, indtil i ikke vil tænde længere. Dette aktiverer timeren.

Foran Mimer - Timer, skrive holdnavne siden af ​​" CAST ", og record peger ud for " Scene 1" og " Scene 2 ".

3

Opdel alle deltagerne op i to lige hold . Hvis du spiller med et ulige antal mennesker, kan et hold have en ekstra person. Hvert hold skal beslutte den rækkefølge, som de ønsker at handle. Alle spillere skal handle. Hvis du spiller med ujævne teams , den korte -sidet hold vælger en person til at gå to gange.

Guesstures er opdelt i to runder , eller " Scener ". Scene 1 består af lettere spor af lavere pointværdi. Scene 2 består af hårdere spor med højere pointværdi. Hver scene slutter , når alle spillere har handlet .
4

Play Scene 1 . Den første skuespiller for Team 1 vælges fire kort fra den blå dæk. Alle spillere bruger den blå dæk i Scene 1 Hvert kort har to ord trykt på det - . Én værd ét punkt og én værd tre punkter. Spilleren vælger de ord, hun mener , vil blive mest held gættet . Spilleren skal vælge et ord fra hvert kort , men kan mikse og matche det punkt værdi som hun forgodtbefindende.

Når fire ord er valgt , spilleren organiserer dem fra letteste til sværeste med hensyn til hvor hurtigt hun tænker hun kan få sine holdkammerater til at gætte dem. Den Mimer -Timer har fire pladser på toppen af ​​det , og det æder kort fra venstre til højre . Spilleren placerer kortene hun mener hendes team vil gætte hurtigste til venstre , og dem , der vil tage den længste til højre.

Spilleren derefter snor knappen på Mimer -Timer at indlede timeren. Brug guesstures , hun får hendes team at gætte hver fingerpeg. Når ordet på kortet gættet , skal spilleren gribe kortet fra Mimer - Timer. Husk, du får kun point for de kort, du grab. Hvis dit hold gætter det, men Mimer -Timer spiser det , er ingen point tildeles . Når tiden udløber tælle dine point og stemmer overens dem under Team 1 ved siden af ​​" Scene 1 ".

Første aktør på Team 2 gentager processen . Spillet skifter mellem hold indtil alle spillere er gået . Når de har , Scene 1 er overstået.
5

Play Scene 2 . Følg alle de samme trin som scene én , undtagen bruge de orange kort i stedet . Point-værdier på orange kort er to eller fire. Når du er færdig Scene 2 tilføje op alle de punkter fra begge scener for at se, hvem der vandt .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil