Ideer til en skattejagt spil

Skattejagt kan være passende for en bred vifte af arrangementer , fra parterne i virksomhedernes uddannelse . Du kan skræddersy din skattejagt til formålet med begivenheden: at have det sjovt , at undervise en lektion for at få deltagerne flytte eller til at aktivere en gruppe. Som du planlægger en skattejagt , holde et bestemt spil område i tankerne, og vælge spor, der vil være rigtigt for aldre og personligheder af gruppens medlemmer. Aktivitet Clues

en skattejagt , der vil tilskynde deltagerne til at tage lederskab, overveje en aktivitet jagt . Opsæt spor , der kræver hvert hold til at overbevise en fremmed til at udføre en aktivitet , før man går videre til den næste clue . Afhængigt af placering og deltagernes alder , kan dette omfatte at få en person på gaden for at synge et par barer fra en bestemt sang , udføre deres underskrift dans flytte eller forsøge at stå på deres hænder. For at sikre, at alle hold er efter de regler , kræver, at alle dokumenter den enkelte opgave på foto eller video.
Tema Hunts

Hvis du er at sammensætte en skattejagt efter en corporate begivenhed , der har en bestemt tema, oprette spor, der relaterer sig til temaet. En skattejagt efter en ledelse seminar , for eksempel, kan omfatte et fingerpeg , der fører deltagerne til kontoret af den administrerende direktør eller til ledelsen sektion af et bibliotek. Hvis du har tid, at hver fingerpeg kan bede skattejægere at finde ud af noget nyt fra hvert sted.
Fotos fødselsdagsfester

skattejagter store fest aktiviteter for børn i alle aldre , fordi du kan tilpasse dem til de aldre og smag af gæster. For små børn , der er nedsat en skattejagt i dit hus og baghave , og bruge spor, som børn vil være i stand til at gætte med et par hints . Ved fester for ældre børn, kan du udvide jagten til kvarteret eller det lokale indkøbscenter ; trække på hjælp fra butiksejere eller naboer til at holde forskellige spor.
Pædagogisk

Hvis du planlægger en skattejagt efter et klasseværelse , kan du slå oplevelsen i en pædagogisk værktøj. For en historie klasse , måske det første fingerpeg sende studerende til den ældste bygning i din by ; at få den næste ledetråd, vil de studerende nødt til forskning for at finde bygningen. En musik klasse, på den anden side , måske nødt til at finde et stykke fra 1812 i skolens musik bibliotek og en engelsk klasse kunne gå på jagt efter et bibliotek bog om udviklingen i poesi .


https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil