Oppustelige Bounce Hus spil

Nogle børn har masser af energi og drive højlydt, uanset hvor de spiller. Børn med høje niveauer af energi kan sætte pris på en indstilling, der supplerer deres energi niveau , såsom en oppustelig bounce hus . Bortset fra free-for -all hoppe rundt inde i et bounce hus, kan børnene spille mange spil på " moonwalk " overflade under opsyn af en voksen . Bounce - og - Frys Spil

Når musikken stopper , spillerne pause deres bounce hus bevægelse i " Freeze Bounce Dancing ". Når en leder starter musikken, børn begynder hoppende og dans. Hvis børnene ikke fryse på plads , når musikken stopper, de forlader bounce hus . Når musikken starter, børn genoptage hoppende og dans. Den sidste spiller tilbage vinder.

Svarende til , hvordan trafiksignaler styrer trafik , hver kommando "grønt lys" sender spillerne hopper rundt bounce hus i "rødt lys /grønt lys. " Når en leder råber " rødt lys ", børn fryse på plads; børn forlade bounce hus , hvis de ikke fryse på kommandoen " rødt lys" . Det sidste barn tilbageværende vinder spillet.
Capture the Flag

Sticky noter tjener som "flag ", som hold forsøge fange i " Capture the Flag ". Børn deler sig i fire hold , med hvert hold bevogte et hjørne søjle bounce hus ( hvis kun to hold spiller , de vogter modsatte søjler ) . En voksen skriver et holds udpeget farve på en gul seddel og stikker flaget på søjlen. Børn guffe en 1 -fods streamer ind i deres linning og prøv bevogte deres egen " flag" , mens du prøver at få fat i andre holds flag og vimpler . Spillere forlade bounce hus, hvis medlemmerne af et andet hold fange deres streamer og træk den ud . Det hold , der fanger oppositionens flag vinder ( eller , i en fire - hold spil , holdet , der fanger flest flag vinder ) .

Alternativt spillere kan konkurrere individuelt minus flag , beskytte deres streamers mens du prøver at få fat i modstanderes streamers . Børn forlade bounce hus, hvis en modspiller trækker deres streamer . Den sidste spiller tilbage med sin streamer intakt vinder spillet.
Sequence Spil

Børn skal følge en sekvens af sikre , ikke- luftfotos flip handlinger eller ansigt bortvisning fra bounce hus i " Sequence spil . " Efter et barn udfører en handling , alle børnene gentage handlingen . Det næste barn så gentager første kid flytte og udfører sin egen handling . Alle børn derefter udføre de to træk sammen . Det tredje barn udfører de to første aktioner , så tilføjer sin egen handling , og så videre. Alle børn derefter udføre alle tre handlinger. Hvis spillerne ikke udføre handlingerne i den rigtige rækkefølge , de forlader bounce hus . Den sidste spiller tilbage vinder spillet.
Simon Says

En voksen leder kommandoer spillere til at udføre handlinger i " Simon Says ". Aktionerne bør passe bounce hus miljø - for eksempel hoppe på knæ eller stejler , gør en splittelse i luften eller springe så højt som muligt . Skulle den voksne ytre et kommando uden " Simon Says " , der gik forud , og en spiller udfører denne handling , at spilleren forlader bounce hus . Spillere kan også forlade spillet, hvis de udfører en handling forskellig fra kommandolinjen . Den sidste spiller tilbage vinder spillet.
Tumble Race

Børn vise deres somersaulting hastighed i " Tumble Race. " Efter foring op på den ene side af bounce hus og høre kommandoen , børnene kolbøtte deres vej til den modsatte side. Ved ankomsten til den modsatte side , kids berøre nettet eller væg , lægge sig ned og rulle tilbage til den anden side . Den knægt vender tilbage til udgangspunktet første vinder. Voksne bør sikre, at børn udføre kolbøtter på bounce husets gulv og ikke i luften.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil