Retninger for en Skive Toss spil

Den vaskemaskine kaste spil er et sjovt , udendørs spil for mange familier. Historie af spillet er vanskeligt at afgøre , da der ikke er nogen dokumentation. Spillet er også kendt som polske hestesko, Hillbilly hestesko, Redneck hestesko og Texas hestesko. Du kan spille med to personer konkurrerer mod hinanden eller med fire personer , parret i to hold . Uanset hvor mange mennesker, der spiller , vaskemaskine lodtrækningen er et simpelt spil til at oprette og play.Things du har brug
Skive bord
Skiver
Mindst to personer myHotelVideo.com: Vis Flere Instruktioner
1

Find en god, flad overflade for at spille vaskemaskine kast. Kort græs er den bedste overflade .
2

Indstil de to brædder 10 meter fra hinanden , mærkning af fra forsiden af ​​bestyrelser for tre hullers skiver. For et hul skiver , sæt kasserne 30 meter fra hinanden. De fleste boards kommer med en forbindende reb eller en kæde for at markere afstanden.
3

Undersøg, om du spiller med to personer eller fire personer på to hold . Hvis du spiller med to personer , starter begge på samme bord. Hvis du spiller med fire personer , de personer på samme hold stå på modsatte bestyrelser.
4

Start spillet . Den første person kaster deres tre skiver. Hvis to mennesker spiller , den anden spiller følger ved at smide deres tre skiver. Så spillerne flytte til den anden bestyrelse og gentag. Hvis fire mennesker spiller , de modstående hold på samme side både tage deres tur. Så spillerne ved den modsatte bestyrelsen tage deres sving. Den person, der scorede sidste går først i næste runde.
5

Markér punkter i slutningen af ​​hver runde. I tre hullers skiver , en vaskemaskine , der lander i hullet tættest på forsiden af ​​bestyrelsen er et point værd . En vaskemaskine i det midterste hul er værd tre point. En vaskemaskine i sidste hul på brættet er værd fem point. For et hul skiver , du får ét point, hvis vaskemaskinen lander i kassen og tre point, hvis den lander i røret i midten. Hvis spillerne gør det i det samme hul på samme runde , påpeger annullere ud .
6

Spor de punkter i hele spillet. Det første hold til at nå 21 point og ikke gå over vinder. Hvis du overskrider 21 point , trække det nummer, du overstiger 21 ved fra din tidligere score . For eksempel, hvis du havde 19 og scorede fem point , du overskredet 21 med tre point . Du ville have til at trække tre fra din tidligere score på 19.
clipart

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil