Spil til Økonomi

Hver økonomi lærer har stået over for den udfordring at forsøge at forklare udbud og efterspørgsel eller bruttonationalproduktet til et rum fuld af studerende, der vil hellere spille "World of Warcraft ", eller gør næsten alt andet. Men er det muligt for lærerne at stimulere de studerendes interesse for økonomiske principper gennem en række sjove simuleringer og spil. Spil til budgetprioriteterne

Økonomi handler om , hvordan samfundet allokerer knappe ressourcer til at opfylde sine behov og ønsker. Studerende First Encounter økonomi som forbrugere , hvor de har til budgettet deres penge og sat prioriteter for at få de ting, de ønsker og behov. En simpel økonomisk øvelse , der illustrerer dette er en budgettering spil . Hver elev i klassen får en hypotetisk mængde penge at bruge, og formålet med spillet er at bruge disse midler til at indrette en lejlighed eller møde månedlige udgifter. Lærere kan levere forhandler og stormagasin kataloger for at hjælpe eleverne til at identificere og pris poster til indretning af deres lejligheder . Spillet lærer eleverne om prioritering og tildeling af midler blandt hvad de ønsker og har brug for, samt at anvende matematiske færdigheder .
Investment spil

En anden økonomisk spil , velegnet for gymnasieelever , illustrerer, hvordan begivenheder i erhvervslivet og politik påvirker økonomien . Aktiemarkedet Spillet kræver studerende til at se gennem de forretningsmæssige dele af aviser og vælge et sæt af lagrene for at skabe en hypotetisk aktieportefølje . Ligesom budgettering spillet, kan lærerne give de studerende en hypotetisk sum penge til at bygge deres simulerede aktieporteføljer . Dette spil kan spilles over en længere periode , hvilket giver eleverne lidt tid i hver klasse periode at kontrollere status for deres porteføljer ved at kontrollere de daglige aktiekurser. Studerende kan spore udsving i deres lagre og se, hvordan de økonomiske nyheder, regeringens handlinger og begivenheder i verden påvirker deres investeringer. Dette spil kræver også de studerende til at bruge matematiske færdigheder . Det indgyder også en vane at holde op med nyheder og aktuelle begivenheder.
A Video Game for Økonomi

Studerende unge og gamle ligesom videospil. Lærere med computer og gaming kyndige, eller med adgang til en person med disse færdigheder, kan udnytte dette ved at skabe interaktive videospil , der illustrerer økonomiske principper såsom udbud og efterspørgsel og ressourceallokering . University of North Carolina i Greensboro gjorde netop det med et videospil i sin indledende mikroøkonomi kursus. Spillet, Econ201 , blander science fiction temaer og økonomiske principper ved at have de studerende direkte handlinger foretaget af en gruppe af udlændinge , der kommer fra en verden af ​​overflod . Deres skib går ned på en post-apokalyptisk verden , hvor udlændinge skal lære og anvende økonomiske principper med knaphed , udbud og efterspørgsel , omkostninger og andre overleve i denne nye verden.

Det er ikke nødvendigt at være studerende UNC - Greensboro at spille Econ201 . Studerende fra hele landet kan registrere som gæstestuderende og lære økonomiske principper gennem dette spil.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil