Deer spil at spille

Deer er nogle af de mest majestætiske væsener i skoven. Børn i alle aldre kan lære en hel del om disse dyr ved at spille spil , der kræver dem til at efterligne rådyr adfærd eller at kende fakta om hjorte. Sporing Deer

Denne enkle spil er ideel til en stor gruppe af børn. Lad børnene stå i en rundkreds bedrift hænder . Fortæl dem, de repræsenterer træer i en skov. Udpeg et barn til at være rådyr , bevæger sig gennem "skov" ved at væve under de foldede hænderne på de andre børn. Hjorten skal trykke et barn på skulderen . Den tappede barnet bliver hjorte tracker og skal følge hjorte ved at kopiere sine præcise bevægelser. Hjorten skal manøvrere hele vejen rundt i cirklen , før at blive fanget af trackeren . Hvis trackeren fanger rådyr først skal hjorte tagge en anden tracker . Hvis trackeren undlader at fange rådyr , så han eller hun bliver hjorte og vælger en ny tracker .
Trail of Deer Spørgsmål

Dette er et godt spil for børn at lære om hjorte. Har børn at sammensætte en liste over spørgsmål, de bør vide om rådyr baseret på deres studier. Oprette en simpel vej ved hjælp af figurer eller snavs mønstre skabt til at ligne mønsteret af hjorte hove (se Resource 1).

Spørgeren skal stå i slutningen af ​​vejen og læse spørgsmål. Hver gang en spiller giver et korrekt svar , fremskridt hun ned hjorte sti. Den første person til at rykke hele vejen til enden af ​​sporet vinder.
Deer Kommunikation Spil

Dette er et fantastisk spil for en gruppe af ældre børn , der lærer om dyr kommunikation . Først gennemgå nogle hjorte signaler: fod stomp og hoved bobs - generelle advarsler om mulige fare ; presserende hale bølge og bolt - bruges af lederen til at fortælle en hel besætning til at flygte ; hurtig stående hale bølge - . bruges af leder til at signalere alt er sikkert

I dette spil, børnene vil være en flok hjorte , med én udpeget leder. Hver leder skal have en hvid klud til signalering . Hemmeligt udpege et medlem fra hver gruppe til at være en ulv . Ingen får lov til at kommunikere verbalt under spillet. Alle besætning medlemmer bør handle ligesom græssende rådyr , med hoved ned , hvilket gør spise bevægelser. Ulven skal opføre sig anderledes , måske ikke gumlede , men bare hænger hovedet ned . Besætningen leder vil forsøge at finde ud af , hvilken person er ulven. Anden besætning medlemmer kan bruge foden stomp eller hoved bob at kommunikere mistanke til lederen. Når lederen er sikkert, at han har identificeret ulven , skal lederen give startsignal . Alle hjorte vil derefter forsøge at komme til et særligt center , før at blive mærket af ulven. Når alle besætning medlemmer har nået bunden eller er blevet tagget , skal lederen bølge "alt klar " signal at afslutte spillet .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil