Regler for Wargaming

Simuleret bekæmpe spil er blevet spillet som hobby " WarGames " siden offentliggørelsen af ​​HG Wells ' " Little Wars " i 1913. Mange forskellige forfattere og forlag har produceret regelsæt , der tillader kontrol af hære i historisk , fantasi og endog videnskaben -fiction indstillinger. Over tid har bordplade WarGames udviklet sig til brætspil , videospil, og andre medier , der følger lignende retningslinjer for at muliggøre realistiske kampe mellem menneskelige modstandere . Skirmish Spil

Skirmish spillets regler gælder for de spil, hvor enkelte tegn er vigtigere end ensrettede enheder. The Lord of the Rings miniaturer spil fra Games Workshop og brætspillet Heroscape er gode eksempler . Skirmish spilleregler centreret omkring de særlige personligheder , der er involveret i konflikten, og i høj grad understrege deres evner og punktværdier eller ressourcemæssige omkostninger . Ofte tegn vil have særlige evner eller våben langt ud over det typiske soldater.
Stykbaseret hære

Spil , der fokuserer på enheder som den centrale kerne af en hær oprette et andet sæt regler. Unit- baserede spil er stærkt afhængige af chefer og moral , og det bliver muligt at fræse fjendtlige enheder ved at ødelægge et bestemt antal af deres tropper . Age of Empires til PC og miniaturer spil Flames of War fokus på unit- baserede kampe . De fleste figurer i disse spil er enten tilknyttet en enhed eller vinde fordele ved at være i nærheden af ​​en venlig kommandør . Enheder er sammenhængende grupper, der har trænet sammen og deler de samme evner og egenskaber.

Luftkampe

Spil såsom Crimson Skies-serie , og de interstellare miniaturer af Battlefleet gotisk undg typiske terræn indstillinger til at tage kampen til skyerne . Luftkampe regler kan enten være træfning eller dannelse baseret på. Typiske overvejelser for luftbårne regler omfatter ammunition og loadouts , rejsehastighed og smidighed , og selv brændstofforbruget. Fly og luftskibe kan styrte til jorden ved at tage for meget skade eller kolliderer med hinanden ved høj hastighed.
Søslag

Mange træfning og enhed baserede spil omfatter regler for flådefartøjer enten som transporter eller kanonbåde . Videospillet Battlestations : Pacific og Davey Jones ' Locker model spil illustrerer genre af regler, hvor sejl og propeller har brug for både skader diagrammer og informationer hastighed. Kanonbåde skal beskæftige sig med den stadigt skiftende tonehøjde og krøje skabt af havet , samt ammunition og omladning tider. Naval regler vil fokusere kraftigt på skibene selv , med hver deres egen statistik i tillæg til eventuelle besætningsmedlemmer enheder.
Fantasy Regler

De forskellige spil fra Warhammer 40,000 og Warcraft linjer gør brug af en bred vifte af regler for miniaturer , brætspil , video og kortspil . Disse spil også omfatte fantasy elementer såsom magiske besværgelser og tilkalde forstærkninger. Regler , der beskæftiger sig med magi vil typisk omfatte områder , begrænsninger , og definere, hvor mange besværgelser og hvilken slags hjul kan bruge i kamp. De kan også oplyse, hvordan disse mystiske elementer interagerer med teknologi og enheder på området .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil