Space Poster Idéer

Den mørke flade af rummet besidder mange vidundere og en person, der opretter en plakat kan henvende rumrelaterede emner fra flere vinkler . Videnskaben -minded kan overveje plakat emner på teknik og astrofysik , mens de orienteret mod humaniora kan udforske den rige historie i rumrejser eller væld af kultur i forbindelse med menneskers fascination med kosmos . Ligesom selve rummet , mulighederne er uendelige , men sandsynlige emner udforskning af rummet , liv på andre planeter, science fiction og oprindelsen af universet omfatter . History of Space Exploration

NASA indeholder links til årtier værd af historiske oplysninger fra lanceringen af ​​den sovjetiske Sputnik satellit i 1957 til USA shuttle program pensioneret i 2011. En plakat kunne fokusere på nogle af de mindre kendte triumfer og katastrofer i historien udforskning af rummet , som den første rumvandring af en amerikansk astronaut i 1965 eller dødsfald af tre Apollo astronauterne 1967 under en uddannelse ulykke af .
Mulighed for Livet på andre planeter

muligheden for liv ud over vores egne små, blå - grøn planet fascineret mennesker længe før de kunne vove ud i rummet . En plakat kunne udforske søgen efter liv på andre planeter ved hjælp af moderne teknologi. Den kraftfulde rumteleskopet Kepler , for eksempel, har hjulpet forskerne identificere hundredvis af potentielle planeter siden lanceringen i 2009, herunder potentielt beboelige dem indeholder overfladevand .. I mellemtiden er Søg efter Extra-Terrestrial Intelligence ( SETI ) program brugt år scanne himlene for kommunikation signaler fra teknologisk avancerede fremmede samfund , hidtil uden held.

Science Fiction Fejl

Relativt få mennesker alvorligt studere astronomi , så meget af det, den gennemsnitlige person kender rummet kommer fra science fiction historier om rumrejser og galakser langt, langt væk. TV, fiktion og film forfattere ofte sat drama før videnskabelig nøjagtighed , der forårsager bestyrtelse blandt dem, der kan lide deres science fiction at være videnskabelig . En plakat fremhæve videnskabelige fejl i populære underholdning kan tiltrække interesse fra ikke-videnskabsfolk og samtidig forbedre deres forståelse af universet.
Big Bang Theory

The Big Bang teorien opstod fra Einsteins generelle relativitetsteori og ført til nye forståelser om universets oprindelse. Ifølge NASA , " Big Bang ikke forekomme på et enkelt punkt i rummet som en" eksplosion ". Det er bedre tænkt som den samtidige fremkomst af plads overalt i universet. " En plakat kan forklare, hvordan Einsteins teori ændrede kosmologi, beskrive, hvordan forskerne beregnet universets alder på 13700000 år eller diskutere teoriens indvirkning på videnskaben om astronomi.