Astronomi Science Fair Idéer

Astronomi er en rig kilde af materiale til videnskab fair projekter . Mens stjernerne og planeterne er langt væk , kan du stille spørgsmål og udføre eksperimenter og forskning her på Jorden. Du kan finde mange smukke billeder af planeter , stjerner og galakser til at illustrere plakater og rapporter. The Sun

vise, hvordan du kan se solen sikkert , ved hjælp af projektion eller specielle optiske filtre. Find ud af, hvad solpletter er, og hvorfor de følger en 11- års cyklus .
Meteoritter

Diskuter meteorsværme og meteorit sammensætning og viser fotografier af meteoritter. Find ud af, hvor de kommer fra .
Observere

meget handler om at se på himlen er et stort emne . Fra blotte øje observere at bruge de nyeste i kredsløb teleskoper , opdage, hvordan skygazing har udviklet sig.
Opbygger en Telescope

Vælg et teleskop design , købe delene og sætte det sammen. Hvad er forskellige teleskop design? Er store forskningsprojekter teleskoper fundamentalt forskellige fra baggård slags ?
Lysforurening

Kunstigt lys fra bygninger og gader interfererer med at se på nattehimlen. Find ud af, hvorfor det er, og hvad folk gør ved det.